Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Nováková Jaroslava, PhDr. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Vitík, Lukáš | |
dc.contributor.referee | Suda Zdeněk, PhDr. CSc. | |
dc.date.accepted | 2018-9-11 | |
dc.date.accessioned | 2019-03-15T10:21:31Z | - |
dc.date.available | 2016-12-9 | |
dc.date.available | 2019-03-15T10:21:31Z | - |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.date.submitted | 2018-7-2 | |
dc.identifier | 72880 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/32732 | |
dc.description.abstract | Tato diplomová práce pojednává o problematice myšlení a řeči. V teoretické části se zabývá vymezením pojmů, popisem vývoje řeči a slohovou výchovou. Analyzuje písemná vypravování žáků 4. ročníků základních škol. Prostřednictvím dotazníkového šetření je zjišťován vliv řečové péče ze strany rodičů na kvalitu slohových prací. Jako další vliv jsou zkoumány metody výuky. Uvedeny jsou některé aktivity pro rozvoj vyjadřovacích schopností dětí. | cs |
dc.format | 126 s., 16 s. (15 324 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=72880 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | řeč | cs |
dc.subject | myšlení | cs |
dc.subject | vyjadřovací schopnosti | cs |
dc.subject | vývojová psycholingvistika | cs |
dc.subject | 1. stupeň zš | cs |
dc.subject | vypravování | cs |
dc.subject | mladší žáci | cs |
dc.title | Rozvoj vyjadřovacích schopností dětí mladšího školního věku (na podkladě nácviku vypravování ve 4. ročníku ZŠ) | cs |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | cs |
dc.thesis.degree-level | Magisterský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | This thesis deals with problems of thinking and language. In the theoretic part it deals with qualification names, describing the development of language and the verbal education. The thesis analyses written storytelling of pupils in year 4 of Primary Schools. It finds out influences of kind of teaching and language care by the parents on quality of papers (storytelling). It is researched by using questionnaires. There are some activities for development of verbal skills. | en |
dc.subject.translated | language | en |
dc.subject.translated | thinking | en |
dc.subject.translated | verbal skills | en |
dc.subject.translated | developmental psycholinguistics | en |
dc.subject.translated | primary school | en |
dc.subject.translated | storytelling | en |
dc.subject.translated | young pupils | en |
Appears in Collections: | Diplomové práce / Theses (KČJ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Diplomova prace.pdf | Plný text práce | 2,84 MB | Adobe PDF | View/Open |
vitik_suda.pdf | Posudek oponenta práce | 41,41 kB | Adobe PDF | View/Open |
vitik_novakova.pdf | Posudek vedoucího práce | 43,49 kB | Adobe PDF | View/Open |
vitik_prubeh.pdf | Průběh obhajoby práce | 222,17 kB | Adobe PDF | View/Open |
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11025/32732
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.