Název: | Využívání komiksů při výuce žáků druhého stupně ZŠ v hodinách anglického jazyka |
Další názvy: | Using Comics with Lower-Secondary School English Language Learners |
Autoři: | Linda, Jiří |
Vedoucí práce/školitel: | Klečková Gabriela, Mgr. Ph.D. |
Datum vydání: | 2018 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | diplomová práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/33291 |
Klíčová slova: | komiks;komiks ve výuce aj;rozvoj čtenářské gramotnosti;vizuální podpora ve výuce aj;komiksové stripy;humor v hodinách aj;efl vyučovací metody |
Klíčová slova v dalším jazyce: | comics;comics in english classes;development of reading literacy;visual support in learning english;comic strips;humour in english classes;efl teaching methods |
Abstrakt: | Cílem této diplomové práce bylo ověřit, zda komiksy skutečně hrají tak důležitou roli na poli vzdělávacích nástrojů ve výuce cizího jazyka, jak se všeobecně prezentuje odbornou veřejností všude ve světě. Práce se snaží mimo jiné zjistit nejen efektivitu sekvenčního umění ve výuce, ale i samotný zájem studentů o toto médium v hodinách cizího jazyka ve smyslu vítaného zpestření. |
Abstrakt v dalším jazyce: | The goal of the thesis was to examine whether comics in the role of an educative tool were that efficient and desired among learners in L2 classes as the theoretical studies and practical suggestions of experts worldwide generally implied. Their educative value was compared to standard only text tasks to see better students' preferences. |
Práva: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KAN) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Linda_MA_Thesis_complete DONE.pdf | Plný text práce | 5,18 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Linda_GK_ved.pdf | Posudek vedoucího práce | 675,46 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Linda_MP_opon.pdf | Posudek oponenta práce | 1,93 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Linda obh.pdf | Průběh obhajoby práce | 1,53 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/33291
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.