Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorTlučhoř Jan, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorBalínková, Kamila
dc.contributor.refereeKunešová Hana, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2018-6-4
dc.date.accessioned2019-03-15T10:27:33Z
dc.date.available2017-10-23
dc.date.available2019-03-15T10:27:33Z
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-4-23
dc.identifier74570
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/33405
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá přizpůsobením produktu specifické cílové skupině v dopravní firmě. Produktem je v tomto případě myšlena doprava a specifickou cílovou skupinu představují děti. Byl proveden primární výzkum, který zjistil panující nedostatky v nabízených službách pro rodiče s dětmi, a dále došlo k jejich vyhodnocení. Marketingový výzkum byl proveden pomocí online dotazníků, na který zodpovědělo 185 respondentů. Závěr práce představuje návrhy opatření, kdy některé z nich byly firmou přímo zrealizovány. Konkrétně byl rozpracován návrh dětského časopisu a informačního letáčku do kapsy sedadla. V neposlední řadě byl zpracován marketingový mix společnosti a dále byly porovnány služby pro děti a rodiče u konkurence.cs
dc.format93 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=74570-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectdětics
dc.subjectdopravacs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectproduktcs
dc.subjectslužbycs
dc.titlePřizpůsobení produktu specifické cílové skupiněcs
dc.title.alternativeCustomization of the product to the specific target groupen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe diploma thesis deals with the adaptation of the product to the specific target group in the transport company. In this case, transport is meant to be the product and children are the specific target group. The primary research was conducted to find out flaws in the services offered to parents with children. Then they were evaluated. Marketing research was conducted via an online questionnaire, which was answered by 185 respondents. In conclusion some measures are suggested and some of them have been directly implemented by the company - for example the children´s magazine and the information leaflet which should be located in the seat pocket. The thesis also contains the marketing mix of the company and comparison of services for children and parents in the rival companies.en
dc.subject.translatedchildrenen
dc.subject.translatedmarketing mixen
dc.subject.translatedproducten
dc.subject.translatedservicesen
dc.subject.translatedtransportationen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
diplomova prace Balinkova.pdfPlný text práce2,99 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Balinkova_v.pdfPosudek vedoucího práce633,8 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Balinkova_o.pdfPosudek oponenta práce488,58 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Balinkova_p.pdfPrůběh obhajoby práce236,28 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/33405

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.