Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorTaušl Procházková Petra, Doc. Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorKovaříková, Alena
dc.contributor.refereeHommerová Dita, Ing. Ph.D., MBA
dc.date.accepted2018-6-5
dc.date.accessioned2019-03-15T10:27:37Z-
dc.date.available2017-10-23
dc.date.available2019-03-15T10:27:37Z-
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-4-23
dc.identifier74591
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/33420
dc.description.abstractCílem předložené práce je navržení plánu marketingové komunikace Centra podnikání. Nejprve zde jsou vymezeny pojmy jako marketingová komunikace, komunikační mix či marketingový plán. Poté je Centrum podnikání stručně představeno a vymezena je také jeho činnost. Pro splnění cíle práce je zanalyzována předchozí marketingová komunikace této organizace, dalším krokem je realizace výzkumu mezi studenty. Ten byl proveden formou dotazníkového šetření a skupinového dotazování. Na základě zjištěných poznatků jsou navržena doporučení a plán marketingové komunikace Centra podnikání.cs
dc.format90 s. (124 159 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectkomunikační mixcs
dc.subjectmarketingový pláncs
dc.subjectpodpora podnikánícs
dc.subjectpodnikatelské vzdělávánícs
dc.titlePlán marketingové komunikace vybraného subjektucs
dc.title.alternativeMarketing communication plan of the Business Centeren
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe aim of this thesis is to propose a marketing communication plan of the Business Center. Firstly, there are definitions of marketing communication, communication mix and marketing plan. Then, the Business Center is briefly introduced and its activity is also defined. In order to achieve the aim of the thesis, the previous marketing communication of this organization is analyzed, the next step is the realization of research among students. This was done by means of questionnaire survey and focus groups. On the basis of the findings are designed recommendations and marketing communication plan of the Business Center.en
dc.subject.translatedmarketing communicationen
dc.subject.translatedcommunication mixen
dc.subject.translatedmarketing planen
dc.subject.translatedentrepreneurship supporten
dc.subject.translatedentrepreneurial educationen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Plan marketingove komunikace Centra podnikani.pdfPlný text práce2,49 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kovarikova_v.pdfPosudek vedoucího práce694,76 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kovarikova_o.pdfPosudek oponenta práce545,11 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kovarikova_p.pdfPrůběh obhajoby práce195,57 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/33420

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.