Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHommerová Dita, Ing. Ph.D., MBA
dc.contributor.authorMathauserová, Michala
dc.contributor.refereePetrtyl Jan, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2018-6-1
dc.date.accessioned2019-03-15T10:27:39Z-
dc.date.available2017-10-23
dc.date.available2019-03-15T10:27:39Z-
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-4-23
dc.identifier74598
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/33427
dc.description.abstractPředložená diplomová práce je zaměřena na trendy v marketingové komunikaci neziskových organizací. Jejím cílem je zhodnotit marketingové aktivity vybrané neziskové organizace a navrhnout doporučení pro jejich zlepšení. První část práce se zabývá obecně neziskovými organizacemi a specifiky marketingové komunikace v neziskovém sektoru. Představuje také vybrané tradiční nástroje i nové trendy v oblasti marketingu. V druhé části práce je představena organizace Junák - český skaut, z. s. Dále je provedena analýza a zhodnocení marketingových aktivit a jsou představeny návrhy zlepšení. Na závěr jsou shrnuta hlavní doporučení včetně rozpočtu a také je stručně představen návrh kampaně vycházející z aktuálních potřeb organizace.cs
dc.format111 s. (162 000 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=74598-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectnezisková organizacecs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjecttrendycs
dc.subjectskautcs
dc.titleTrendy v marketingových aktivitách neziskových organizacícs
dc.title.alternativeTrends in marketing activities of non-profit organizationsen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe presented diploma thesis is focused on trends in marketing communication of non-profit organizations. Its goal is to evaluate marketing activities of chosen non-profit organization and to propose recommendations for their improvement. In the first part the thesis deals with non-profit organizations and specifics of marketing communication in non-profit sector in general. It presents also chosen traditional instruments and new trends in marketing area. In the second part of this thesis is organization Junák - český skaut, z. s. introduced. Further the analysis and evaluation of marketing activities of this organization is done and the proposals for improvement are introduced. In the end the main recommendations including the budget are summarized and also a brief campaign proposal based on current needs of the organization is introduced.en
dc.subject.translatednon-profit organizationen
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedtrendsen
dc.subject.translatedscouten
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP Trendy v marketingovych aktivitach neziskovych organizaci (Michala Mathauserova).pdfPlný text práce2,44 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Mathauserova_v.pdfPosudek vedoucího práce626,09 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Mathauserova_o.pdfPosudek oponenta práce794,3 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Mathauserova_p.pdfPrůběh obhajoby práce281,19 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/33427

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.