Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorMičík Michal, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorMoulisová, Petra
dc.contributor.refereePrantl David, Ing.
dc.date.accepted2018-6-8
dc.date.accessioned2019-03-15T10:28:09Z-
dc.date.available2017-10-23
dc.date.available2019-03-15T10:28:09Z-
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-4-18
dc.identifier74731
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/33522
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá zkoumáním vlivu YouTube na náhodný vzorek lidské populace a vytvořením komunikačního modelu influencera na základě kvalitativního výzkumu. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí, teoretické a praktické. V teoretické části autorka definuje pojem internetový marketing a YouTube. Praktická část práce se zabývá vyhodnocováním dotazníkového šetření a analýzou YouTubových videí vybraných influencerek.cs
dc.format81 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectyoutubecs
dc.subjectyoutubercs
dc.subjectinternetový marketingcs
dc.subjectkomunikační mixcs
dc.titleYouTube jako komunikační nástroj kosmetických firemcs
dc.title.alternativeYouTube as a communication tool for cosmetic companiesen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis deals with the study of the influence of YouTube on a random sample of the human population and the creation of a communication model influencer based on qualitative research. The thesis is divided into two main parts, theoretical and practical. In the theoretical part, the author defines the term internet marketing and YouTube. The practical part deals with evaluation of the questionnaire survey and analysis of YouTub videos of selected influencers.en
dc.subject.translatedyoutubeen
dc.subject.translatedyoutuberen
dc.subject.translatedinternet marketingen
dc.subject.translatedcommunication mixen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace.pdfPlný text práce1,86 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Moulisova_v.pdfPosudek vedoucího práce596,12 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Moulisova_o.pdfPosudek oponenta práce489,15 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Moulisova_p.pdfPrůběh obhajoby práce231,26 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/33522

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.