Title: YouTube jako komunikační nástroj kosmetických firem
Other Titles: YouTube as a communication tool for cosmetic companies
Authors: Moulisová, Petra
Advisor: Mičík Michal, Ing. Ph.D.
Referee: Prantl David, Ing.
Issue Date: 2018
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/33522
Keywords: youtube;youtuber;internetový marketing;komunikační mix
Keywords in different language: youtube;youtuber;internet marketing;communication mix
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá zkoumáním vlivu YouTube na náhodný vzorek lidské populace a vytvořením komunikačního modelu influencera na základě kvalitativního výzkumu. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí, teoretické a praktické. V teoretické části autorka definuje pojem internetový marketing a YouTube. Praktická část práce se zabývá vyhodnocováním dotazníkového šetření a analýzou YouTubových videí vybraných influencerek.
Abstract in different language: This bachelor thesis deals with the study of the influence of YouTube on a random sample of the human population and the creation of a communication model influencer based on qualitative research. The thesis is divided into two main parts, theoretical and practical. In the theoretical part, the author defines the term internet marketing and YouTube. The practical part deals with evaluation of the questionnaire survey and analysis of YouTub videos of selected influencers.
Rights: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bakalarska prace.pdfPlný text práce1,86 MBAdobe PDFView/Open
Moulisova_v.pdfPosudek vedoucího práce596,12 kBAdobe PDFView/Open
Moulisova_o.pdfPosudek oponenta práce489,15 kBAdobe PDFView/Open
Moulisova_p.pdfPrůběh obhajoby práce231,26 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/33522

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.