Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorSvoboda Milan, Ing. Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorPěchotová, Nikola
dc.contributor.refereeCimler Petr, Doc. Ing. CSc.
dc.date.accepted2018-6-5
dc.date.accessioned2019-03-15T10:28:10Z-
dc.date.available2017-10-23
dc.date.available2019-03-15T10:28:10Z-
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-4-12
dc.identifier74735
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/33526
dc.description.abstractPředložená práce je zaměřena na finanční gramotnost středoškolských studentů. Práce pojednává o tom, co je to finanční gramotnost a kdo je finančně gramotný člověk. Dále jsou v práci představeny jednotlivé bankovní produkty včetně jejich posouzení z hlediska výnosu, rizika a likvidity. V praktické části práce je proveden výzkum mezi středoškolskými studenty. Odpovědi jsou následně vyhodnoceny a poté jsou formulovány závěry. Tyto závěry se zaměřují především na doporučení pro bankovní instituce, jakým způsobem komunikovat s lidmi problematiku finanční gramotnosti a správy vlastních financí. Další doporučení je poté pro vzdělávací instituce, kde by mělo dojít k prohloubení znalostí z této problematiky.cs
dc.format56 s. (70 741 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=74735-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectfinanční gramotnostcs
dc.subjectosobní financecs
dc.subjectbankovní produktycs
dc.subjectspořenícs
dc.titleFinanční gramotnost vybraného segmentu obyvatelcs
dc.title.alternativeFinancial literacy of selected citizen segmenten
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe submitted thesis is focused on financial literacy of high school students. The thesis deals with what is financial literacy and who is a financially literate person. In addition, individual banking products are presented, including their assessment in terms of yield, risk and liquidity. In the empirical part of the thesis research is carried out among high school students. Responses are then evaluated and conclusions are then formulated. These conclusions focus mainly on recommendations for banking institutions, how to communicate with people about financial literacy issues and managing their own finances. Next recommendation is then for educational institutions where knowledge of this issue should be deepened.en
dc.subject.translatedfinancial literacyen
dc.subject.translatedpersonal financeen
dc.subject.translatedbanking productsen
dc.subject.translatedsavingen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Nikola_Pechotova_BP_2018_final.pdfPlný text práce983,27 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Pechotova_v.pdfPosudek vedoucího práce617,7 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Pechotova_o.pdfPosudek oponenta práce565,66 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Pechotova_p.pdfPrůběh obhajoby práce251,48 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/33526

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.