Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorCimler Petr, Doc. Ing. CSc.
dc.contributor.authorVeseláková, Lucie
dc.contributor.refereeJaneček Petr, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2018-6-8
dc.date.accessioned2019-03-15T10:28:14Z-
dc.date.available2017-10-23
dc.date.available2019-03-15T10:28:14Z-
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-4-20
dc.identifier74875
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/33543
dc.description.abstractPředmětem předkládané bakalářské práce "Podnikání malých a středních podniků v obchodě" jsou aspekty podnikání v prostředí maloobchodu. Významná část práce se věnuje analyzování marketingových nástrojů firmy Drogerie Vespa. V teoretické části jsou definovány základní pojmy z oblasti podnikání, obchodu, marketingu maloobchodu a logistiky. V praktické části je představena firma Drogerie Vespa, její vznik a vývoj. Nejobsáhlejší část práce tvoří marketingové nástroje využívané v prostředí prodejny firmy. Součástí praktické části je také popis materiálových a informačních toků probíhajících ve vybrané firmě. Dále jsou v práci provedeny dvě marketingové analýzy SWOT analýza posuzující vnější a vnitřní prostředí podniku a Porterův model pěti sil, který se zaměřuje na vlivy externího prostředí. Hlavním výstupem práce jsou návrhy a opatření, jejichž realizací by mohlo být dosaženo zlepšení atraktivity a postavení firmy na trhu.cs
dc.format83 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=74875-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectpodnikánícs
dc.subjectmalé a střední podnikycs
dc.subjectobchodcs
dc.subjectmaloobchodcs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectmarketingové nástrojecs
dc.titlePodnikání malých a středních podniků v obchoděcs
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis "Small and Medium-sized Businesses and their enterpreneurship in trade" is focused on aspects of business in a retail environment. A considerable part solves the analysis of the marketing tools of Drogerie Vespa company. The theoretical part defines the basic concepts of business, trade, retail marketing and logistics. The practical part introduces the company Drogerie Vespa, its origin and development. The most extensive part of this work consists marketing tools used in the company's shop environment. Component of the practical part is also a description of material and information flows ongoing in the selected company. There are also two marketing analysis SWOT analysis assessing the external and internal environment of the company and Porter's model of five forces that focuses on the external environment. The main output of the thesis is the proposals and measures, the realization of which could be achieved by improving of the marketing attractiveness and position of the company.en
dc.subject.translatedenterpreneurshipen
dc.subject.translatedsmall and medium-sized businessesen
dc.subject.translatedmarketing mixen
dc.subject.translatedtradeen
dc.subject.translatedretailen
dc.subject.translatedmarketing toolsen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP - portal.pdfPlný text práce2,99 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Veselakova_v.pdfPosudek vedoucího práce583,33 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Veselakova_o.pdfPosudek oponenta práce591,36 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Veselakova_p.pdfPrůběh obhajoby práce211,66 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/33543

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.