Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Svoboda Milan, Ing. Mgr. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Šatra, Martin | |
dc.contributor.referee | Nový Miloš, Ing. et Ing. | |
dc.date.accepted | 2018-6-7 | |
dc.date.accessioned | 2019-03-15T10:28:15Z | - |
dc.date.available | 2017-10-23 | |
dc.date.available | 2019-03-15T10:28:15Z | - |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.date.submitted | 2018-4-23 | |
dc.identifier | 75232 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/33552 | |
dc.description.abstract | Předložená práce je zaměřena na finanční gramotnost žáků po absolvování základní školy. Cílem teoretické části je objasnění pojmů z oblasti finanční gramotnosti, hospodaření domácnosti a metody zavádění výuky finanční gramotnosti do rámcově vzdělávacích programů základních škol. Cílem praktické části je zjištění úrovně finanční gramotnosti u žáků 9. ročníku před ukončením povinné školní docházky. | cs |
dc.format | 56 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=75232 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | finanční gramotnost | cs |
dc.subject | standard finanční gramotnosti | cs |
dc.subject | základní škola | cs |
dc.subject | úvěr | cs |
dc.subject | dluh | cs |
dc.subject | hospodaření domácnosti | cs |
dc.title | Finanční gramotnost vybraného segmentu obyvatel | cs |
dc.title.alternative | Financial literacy of selected citizen segment | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická | cs |
dc.thesis.degree-program | Ekonomika a management | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | The submitted paper focuses on financial literacy of primary school graduates. The aim of the theoretical part is to clarify terminology of financial literacy, financial housekeeping and to explain methods used for implementation of financial literacy education into primary school frameworks. The aim of the practical part is to determine the financial literacy level of 9th-grade students before leaving the mandatory primary schooling. | en |
dc.subject.translated | financial literacy | en |
dc.subject.translated | financial literacy standards | en |
dc.subject.translated | primary school | en |
dc.subject.translated | credit | en |
dc.subject.translated | debt | en |
dc.subject.translated | financial housekeeping | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Financni gramotnost vybraneho segmentu obyvatel.pdf | Plný text práce | 1,69 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Satra_VP.pdf | Posudek vedoucího práce | 633,37 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Satra_OP.pdf | Posudek oponenta práce | 860,38 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Satra_obhajoba.pdf | Průběh obhajoby práce | 207,77 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/33552
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.