Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorEger, Ludvík
dc.contributor.authorRudolfová, Eva
dc.contributor.refereeHinke, Jana
dc.date.accepted2012-06-06
dc.date.accessioned2013-06-19T06:54:41Z
dc.date.available2011-11-30cs
dc.date.available2013-06-19T06:54:41Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-04-27
dc.identifier47073
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/3585
dc.description.abstractPředložená práce je zaměřena na shrnutí existujících poznatků z oblasti internetového marketingu a identifikaci nových trendů. V teoretické části obsahuje pohledy různých autorů a hodnotí rozdíly mezi jednotlivými přístupy. Jako příklad aplikace úspěšného internetového marketingu je uvedeno počínání společnosti Starbukcs. Konkrétní aktivity, díky kterým Starbucks sbírá úspěch, jsou prezentovány případovou studií s názvem Social Media and Customer Dialog Management at Starbucks. Zjištěné poznatky jsou v praktické části aplikovány na internetový marketing české společnosti CrossCafe. CrossCafe se, stejně jako Starbucks, zabývá nabídkou a prodejem kávy. V praktické části je společnost CrossCafe stručně představena a podrobně je analyzována jejich současná situace na poli marketingu na internetu, se zaměřením na WWW stránky, Facebook, Foursquare a PPC reklamu. Okrajově je zmíněna i možnost využití nových trendů, jako například mobilního marketingu. Výstupem práce je detailní analýza objevující oblasti možného zlepšení internetového marketingu společnosti CrossCafe a navrhující možné akce, které by mohly vést k posunu vpřed.cs
dc.format88 s. (120 051 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectinternetový marketingcs
dc.subjectsociální médiacs
dc.subjectFacebookcs
dc.subjectFoursquarecs
dc.subjectPPCcs
dc.subjectCrossCafecs
dc.titleKomplexní zpracování marketingu na internetucs
dc.title.alternativeAll - embracing processing of marketing on the Interneten
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.description.departmentKatedra financí a účetnictvícs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe presented dissertation is focused on summarizing the existing field of knowledge within Internet Marketing and identifying new trends. In the theoretical part, the work contains multiple views from different authors and evaluates the differences between each individual approach. An example of successful Internet Marketing is presented in a Starbucks Company analysis. The concrete activities are demonstrated in the case study Social Media and Customer Dialog Management at Starbucks. The findigs are cross analyzed against the Internet Marketing of the Czech company, CrossCafe. CrossCafe, similar to Starbucks, is focused on providing and selling quality coffee. The CrossCafe company is introduced in the practical portion of the paper and referenced again in relation to their current use of Internet Marketing. This portion focused on their presence on their website, Facebook page, Foursquare account and PPC advertising. The marginal part is dedicated to analyzing new trends of Internet Marketing, such as Mobile Marketing and others. The output of this dissertation is a detailed analysis, which identifies the fields of potential improvment for CrossCafe´s Internet Marketing and also proposes recommendations which may propel the CrossCafe company to a new level.en
dc.subject.translatedInternet Marketingen
dc.subject.translatedSocial Mediaen
dc.subject.translatedFacebooken
dc.subject.translatedFoursquareen
dc.subject.translatedPPCen
dc.subject.translatedStarbucksen
dc.subject.translatedCrossCafeen
dc.subject.translatedStarbucksen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KFU)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Marketing na internetu complete.pdfPlný text práce2,06 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Rudolfova pv.pdfPosudek vedoucího práce726,55 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Rudolfova po.pdfPosudek oponenta práce580,11 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Rudolfova.PDFPrůběh obhajoby práce95,91 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/3585

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.