Název: | Integrace žáka s downovým syndromem v základní škole běžného typu |
Další názvy: | Integration of student with Down syndrome at elementary school |
Autoři: | Sladká, Markéta |
Vedoucí práce/školitel: | Lovasová, Vladimíra |
Oponent: | Kosíková, Věra |
Datum vydání: | 2012 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | bakalářská práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/3632 |
Klíčová slova: | mentální retardace;Downův syndrom;integrace |
Klíčová slova v dalším jazyce: | mental retardation;Down syndrome;integration |
Abstrakt: | Tématem bakalářské práce je integrace žáka s Downovým syndromem v základní škole. Tato práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. První část definuje pojmy mentální retardace, Downův syndrom a integrace. Druhá část je zaměřená na popis kvalitativního výzkumu a jeho vyhodnocení. Z výzkumu jsou vyvozeny výhody a nevýhody integrace. Práce dochází k závěru, že je integrace přínosná pro integrovaného jedince i pro kolektiv. |
Abstrakt v dalším jazyce: | The theme of the bachelor thesis is integration of student with Down syndrome at elementary school. This thesis is divided into theoretical part and practical part. The first part defines the terms as mental retardation, Down syndrome and integration. The second part is focused on the description of qualitative research and evaluation. From the research there are drawn the pros and cons of integration. The thesis concludes that the integration is beneficial to the integrated individual and for group as well. |
Práva: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPS) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Marketa Sladka - BP.pdf | Plný text práce | 1,47 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Sladka - vedouci.pdf | Posudek vedoucího práce | 384,8 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Sladka - oponent.pdf | Posudek oponenta práce | 224,52 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Sladka - prubeh obhajob.pdf | Průběh obhajoby práce | 66,65 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/3632
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.