Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Vočadlová Klára, RNDr. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Rom, Filip | |
dc.date.accepted | 2019-6-11 | |
dc.date.accessioned | 2020-07-17T13:44:05Z | - |
dc.date.available | 2017-12-12 | |
dc.date.available | 2020-07-17T13:44:05Z | - |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.date.submitted | 2019-4-30 | |
dc.identifier | 76791 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/37702 | |
dc.description.abstract | Tato diplomová práce se zabývá využitím metod kritického myšlení ve výuce vybraných geografických témat na základní škole. V práci je analyzováno kritické myšlení a následně sestaven test. Ten je použit jako pretest a posttest v kvaziexperimentu, ve kterém pracuje s kontrolní a experimentální skupinou, jejichž subjekty jsou žáci druhého stupně základní školy. Výstupem práce jsou učební materiály vytvořené na základě metod kritického myšlení, jež sloužily jako nezávisle proměnná v experimentální skupině. | cs |
dc.format | 106 s. (149 302 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | kvaziexperiment | cs |
dc.subject | kritické myšlení | cs |
dc.subject | zeměpis | cs |
dc.subject | základní škola | cs |
dc.subject | prestest | cs |
dc.subject | posttest | cs |
dc.subject | experimentální skupina | cs |
dc.subject | kontrolní skupina | cs |
dc.subject | interpretace | cs |
dc.subject | analýza | cs |
dc.title | Metody kritického myšlení ve výuce zeměpisu na základní škole | cs |
dc.title.alternative | Methods of critical thinkings in teaching geography at elementary school | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | cs |
dc.thesis.degree-level | Navazující | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | This thesis deals with the use of critical thinking method in the education of selected geographic topics at an elementary school. There is analyzed critical thinking in this work and subsequently created a test. This teat is used as pre-test and post-test in quasi-experiment, in which it works with a checking and an experimental group and which subjects are older pupils at the elementary school. Output of this work are learning materials created on the ground of critical thinking, that served as independent variable in the experimental group. | en |
dc.subject.translated | quasi-experiment | en |
dc.subject.translated | critical thinking | en |
dc.subject.translated | geography | en |
dc.subject.translated | elementary school | en |
dc.subject.translated | pre-post testing | en |
dc.subject.translated | pre-test | en |
dc.subject.translated | post-test | en |
dc.subject.translated | treatment group control group | en |
dc.subject.translated | interpretation | en |
dc.subject.translated | analysis | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (CBG) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
DP_rom_2019_final.pdf | Plný text práce | 6,44 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Rom_posudek_vedouci.pdf | Posudek vedoucího práce | 584,35 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Rom_posudek_oponent.pdf | Posudek oponenta práce | 821,81 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Rom_prubeh obhajoby.pdf | Průběh obhajoby práce | 131,95 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/37702
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.