Název: Motivační strategie při výuce anglického jazyka na 2. stupni ZŠ
Další názvy: Exploring motivational strategies in teaching English to teenage learners at lower secondary schools
Autoři: Mlčochová, Veronika
Vedoucí práce/školitel: Klečková Gabriela, Mgr. Ph.D.
Datum vydání: 2019
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/37746
Klíčová slova: motivace;motivační strategie;motivační učení;učení cizích jazyků
Klíčová slova v dalším jazyce: motivation;motivational strategies;motivational learning;second language acquisition
Abstrakt: Tato práce se zabývá tématem motivace ve výuce anglického jazyka na 2. stupni základních škol. Cílem bylo zjisit, jak motivace ovlivňuje vztah žáků k anglickému jazyku a jaké motivační strategie a techniky je možné při výuce efektivně využít.
Abstrakt v dalším jazyce: This thesis deals with a topic of motivation in teaching English language to teenage learners. The goal of the thesis was to find out the impact of motivation on the attitude of teenage learners towards English language. It also explored motivational strategies and techniques which can be effectively used in he second language learning.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KAN)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP Mlcochova.pdfPlný text práce2,61 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
mlcochov_ved_kleck.pdfPosudek vedoucího práce681,27 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Pos_opon_Reyn_Mlcochov.pdfPosudek oponenta práce440,11 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Obh_Mlcochova.pdfPrůběh obhajoby práce407,16 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/37746

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.