Title: Motivační strategie při výuce anglického jazyka na 2. stupni ZŠ
Other Titles: Exploring motivational strategies in teaching English to teenage learners at lower secondary schools
Authors: Mlčochová, Veronika
Advisor: Klečková Gabriela, Mgr. Ph.D.
Issue Date: 2019
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/37746
Keywords: motivace;motivační strategie;motivační učení;učení cizích jazyků
Keywords in different language: motivation;motivational strategies;motivational learning;second language acquisition
Abstract: Tato práce se zabývá tématem motivace ve výuce anglického jazyka na 2. stupni základních škol. Cílem bylo zjisit, jak motivace ovlivňuje vztah žáků k anglickému jazyku a jaké motivační strategie a techniky je možné při výuce efektivně využít.
Abstract in different language: This thesis deals with a topic of motivation in teaching English language to teenage learners. The goal of the thesis was to find out the impact of motivation on the attitude of teenage learners towards English language. It also explored motivational strategies and techniques which can be effectively used in he second language learning.
Rights: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Appears in Collections:Diplomové práce / Theses (KAN)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
DP Mlcochova.pdfPlný text práce2,61 MBAdobe PDFView/Open
mlcochov_ved_kleck.pdfPosudek vedoucího práce681,27 kBAdobe PDFView/Open
Pos_opon_Reyn_Mlcochov.pdfPosudek oponenta práce440,11 kBAdobe PDFView/Open
Obh_Mlcochova.pdfPrůběh obhajoby práce407,16 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/37746

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.