Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Louda Tomáš, JUDr. CSc. | |
dc.contributor.author | Albl, Josef | |
dc.contributor.referee | Triner Petr, JUDr. | |
dc.date.accepted | 2019-5-22 | |
dc.date.accessioned | 2020-07-17T13:46:38Z | - |
dc.date.available | 2018-3-31 | |
dc.date.available | 2020-07-17T13:46:38Z | - |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.date.submitted | 2019-4-1 | |
dc.identifier | 77648 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/37957 | |
dc.description.abstract | Cílem mé bakalářské práce bylo porovnat systémy vysokoškolského vzdělávání v ČR a ve světě. Dále jsem se detailněji zaměřil na koncept masového vzdělávání Martina Trowa. Podrobněji jsem rozepsal jednotlivé fáze - elitní, masovou a univerzální. V následující kapitole jsem se zabýval Liessmannovo teorií nevzdělanosti. Na konci bakalářské práce jsem porovnal systémy školství v ČR, Velké Británii, v USA a především v Jižní Koreji. Poslední kapitolou je průzkum názorů společnosti na vysokoškolské vzdělávání. | cs |
dc.format | 50 s. (87 623 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | terciární vzdělávání | cs |
dc.subject | teorie nevzdělanosti | cs |
dc.title | Terciární vzdělávání | cs |
dc.title.alternative | Tertiary education | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta právnická | cs |
dc.thesis.degree-program | Právní specializace | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | The aim of my bachelor thesis was to compare the systems of university education in the Czech Republic and in the world. Further, I focused in detail on the concept of mass education by Martin Trow. I have described in detail the individual phases - elite, mass and universal. In the next chapter I dealt with Liessmann's theory of ignorance. At the end of my bachelor thesis I have compared education systems in the Czech Republic, Great Britain, USA and especially in South Korea. The last chapter is a survey of society's views on university education. | en |
dc.subject.translated | tertiary education | en |
dc.subject.translated | theory of ignorance | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KSR) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
BP.pdf | Plný text práce | 1,43 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Albl J. - posudek VP.pdf | Posudek vedoucího práce | 606,28 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Albl J. - posudek OP.pdf | Posudek oponenta práce | 817,85 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Albl J.-protokol BP.pdf | Průběh obhajoby práce | 284,31 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/37957
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.