Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorCimler Petr, Doc. Ing. CSc.
dc.contributor.authorGrasl, Martin
dc.contributor.refereeTlučhoř Jan, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2019-6-10
dc.date.accessioned2020-07-17T13:49:59Z-
dc.date.available2017-10-23
dc.date.available2020-07-17T13:49:59Z-
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2018-8-8
dc.identifier75204
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/38366
dc.description.abstractPředložená bakalářská práce je zaměřena na marketing a logistiku velkoobchodní společnosti Tech Data Distribution, s.r.o. a jejího Logistického centra v Boru u Tachova. Teoretická část popisuje velkoobchod, marketingový mix, vybrané situační analýzy a logistiku. Vybrané situační analýzy jsou Porterův model 5 sil A SWOT analýza. V úvodu praktické části je představena velkoobchodní společnost Tech Data Distribution, s.r.o. a její Logistické centrum v Boru u Tachova. Dále jsou analyzovány marketingový mix a logistika a také zpracovány situační analýzy Porterův model 5 sil a SWOT. Závěr praktické části obsahuje doporučení k rozvoji na základě SWOT analýzy.cs
dc.format58 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectlogistikacs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectswot analýzacs
dc.subjectporterův model 5 silcs
dc.subjectit distribucecs
dc.subjectvelkoobchodcs
dc.titleMarketing a logistika vybrané obchodní firmycs
dc.title.alternativeMarketing and logistics of the selected wholesale companyen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe presented bachelor thesis is focused on marketing and logistics of wholesale company Tech Data Distribution, s.r.o. and its Logistics centre in Bor by Tachov. Theoretical part describes wholesale, marketing mix, selected situation analysis and logistics. Selected situation analysis are Porter´s Five Forces and SWOT analysis. In the beginning of practical part is introduced wholesale company Tech Data Distribution, s.r.o. and its Logistics centre in Bor by Tachov. Further are analysed marketing mix and logistics and also made situation analysis Porter´s Five Forces and SWOT. The end of practical part includes recommendations to development based on SWOT analysis.en
dc.subject.translatedlogisticsen
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedswot analysisen
dc.subject.translatedporter´s five forcesen
dc.subject.translatedit distributionen
dc.subject.translatedwholesaleen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace.pdfPlný text práce1,79 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
VP_Grasl.pdfPosudek vedoucího práce503,75 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
OP_Grasl.pdfPosudek oponenta práce765,62 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Grasl.pdfPrůběh obhajoby práce214,95 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/38366

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.