Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorTlučhoř Jan, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorHanáková, Markéta
dc.contributor.refereePrantl David, Ing.
dc.date.accepted2019-6-10
dc.date.accessioned2020-07-17T13:49:59Z-
dc.date.available2017-10-23
dc.date.available2020-07-17T13:49:59Z-
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-4-23
dc.identifier75205
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/38367
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá analýzou internetových stránek zvolené firmy. Autorka si vybrala toto téma na základě zájmu o marketing na internetu. Práce je rozdělena do dvou částí. V první části autorka pomocí dostupných informačních zdrojů zpracovává teoretická východiska práce se zaměřením na marketing na internetu a uživatelskou zkušenost (UX) s internetovými stránkami. V druhé, praktické části, autorka vytvoří marketingový mix firmy, pomocí faktorů SEO zpracuje pro stránky jednoduchou analýzu a pomocí upravené, ověřené metodiky webu WebTop 100 srovná marketingovou komunikaci internetové stránky firmy s konkurenční firmou. Závěrem této práce je nalezení návrhu doporučení pro další marketingový vývoj vybraných stránek na internetu.cs
dc.format58 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectinternetcs
dc.subjectmarketing na internetucs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.titleAnalýza internetových stránek vybrané firmycs
dc.title.alternativeWebsite analysis of selected companyen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis deals with the analysis of selected company's website. The author chose this topic, because she is interested in marketing on the internet. This work is divided into two parts. In the first part, the author processing data with theoretic resources, which are based on the help of reachable information of hers source. She concentrates on internet marketing and user experiences (UX) with the website. In the second practical, part of the whole work, the author presents marketing mix of the company. She uses SEO factors and creates a short analysis and with the help of website method WebTop100, she compares a marketing communication of the company website with a website of competitive company. The conclusion of the thesis is finding a draft of recommendation for future evolution of these choosing websites.en
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedinterneten
dc.subject.translatedinternet marketingen
dc.subject.translatedmarketing mixen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP - Hanakova.pdfPlný text práce1,59 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hanakova_Marketa_VP.pdfPosudek vedoucího práce227,04 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hanakova_Marketa_O.pdfPosudek oponenta práce98,1 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hanakova.pdfPrůběh obhajoby práce207,2 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/38367

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.