Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorMičík Michal, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorBaslerová, Simona
dc.contributor.refereeChlopčík Tomáš, Ing.
dc.date.accepted2019-6-6
dc.date.accessioned2020-07-17T13:50:01Z-
dc.date.available2018-10-23
dc.date.available2020-07-17T13:50:01Z-
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-4-23
dc.identifier79292
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/38378
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá zkoumáním vnímání reklamy na sociálních sítích. V první kapitole je proveden úvod do marketingu na internetu. Druhá kapitola se zaměřuje na reklamu na internetu a její jednotlivé formy. Třetí kapitola obsahuje úvod do problematiky etických a právních norem v reklamě. Další kapitola se věnuje reklamě na sociálních sítích, a to konkrétně na Facebooku, Instagramu a YouTube. Pátá kapitola obsahuje výsledky vlastního výzkumu a vyhodnocení formulovaných hypotéz a tvrzení. V poslední kapitole je vytvořena doporučující metodika pro tvůrce reklamy na internetu se zaměřením na sociální sítě, a to na základě poznatků získaných studováním odborné literatury a vlastním zkoumánímcs
dc.format60 s. (98 735 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectsociální sítěcs
dc.subjectsociální médiacs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectreklamacs
dc.subjectinstagramcs
dc.subjectfacebookcs
dc.subjectyoutubecs
dc.titleReklama na sociálních sítíchcs
dc.title.alternativeAdvertising on social networksen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis deals with exploring perception of advertising on social networks. In the first chapter there is an introduction to internet marketing. The second chapter focuses on advertising on the internet and its individual forms. Third chapter contains an introduction to ethical and legal norms in advertising. The next chapter deals with advertising on social networks, specifically on Facebook, Instagram and YouTube. The fift chapter contains results of own research and evaluation of formulates hypotheses and statements. In the last chapter, based on the knowledge gained by studying literature and by own research, is created a recommendatory methodology for advertising creators focusing on social networks.en
dc.subject.translatedsocial networksen
dc.subject.translatedsocial mediaen
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedadvertisingen
dc.subject.translatedinstagramen
dc.subject.translatedfacebooken
dc.subject.translatedyoutubeen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Baslerova Simona.pdfPlný text práce1,28 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Baslerova_Simona_v.pdfPosudek vedoucího práce220,27 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Baslerova_Simona_o.pdfPosudek oponenta práce109,1 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Baslerova_S_p.pdfPrůběh obhajoby práce97,4 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/38378

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.