Název: Revenue management ubytovacích zařízení
Další názvy: Revenue Management of Accommodation Facilities
Autoři: Kočková, Olga
Vedoucí práce/školitel: Hruška Zdeněk, Ing. Ph.D.
Oponent: Tlučhoř Jan, Ing. Ph.D.
Datum vydání: 2019
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/38389
Klíčová slova: revenue management;nástroje revenue managementu;optimalizace zisku
Klíčová slova v dalším jazyce: revenue management;tools of revenue management;profit optimalization
Abstrakt: Předložená bakalářská práce představuje Revenue management jako nástroj k řízení ubytovacího zařízení za účelem zvýšení příjmů a maximalizace zisku. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou zpracovány teoretické podklady týkající se Revenue managementu. Dále je představen podnik Turnerova chata, jsou analyzovány již využívané techniky a nástroje Revenue managementu. Následně je zpracována SWOT analýza podniku a jsou předloženy výsledky dotazníkového šetření, jehož cílem bylo zjistit, jakou maximální cenu by byli respondenti ochotni zaplatit za ubytování v obdobích nejvyšší poptávky. V poslední kapitole jsou uvedena doporučení pro podnik. Hlavním cílem této práce je analýza současného využívání nástrojů a technik Revenue Managementu v podniku Turnerova chata a předložení návrhu možných zlepšení v Revenue managementu a ostatních oblastech, které autorka považuje za důležité pro zvýšení příjmů a optimalizaci zisku podniku.
Abstrakt v dalším jazyce: This bachelor thesis presents Revenue Management as a tool to manage accommodation facilities in order to increase income and maximize profit. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part deals with theoretical background concerning Revenue management. Furthermore, Turner's Chalet is introduced and next already used techniques and tools of Revenue management are analyzed. Subsequently, the SWOT analysis of the company is elaborated and the results of the questionnaire survey are presented, the aim of the survey was to find out the maximum price that the respondents would be willing to pay for accommodation in seasons of highest demand. The last chapter presents recommendations for the company. The main goal of this thesis is to analyze the current use of Revenue Management tools and techniques in Turner's Chalet and to propose possible improvements in Revenue Management and other areas that the author considers important to increase revenue and profit optimalization.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Kockova BP1 tisk.pdfPlný text práce1,71 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kockova_Olga_v.pdfPosudek vedoucího práce223,64 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kockova_Olga_o.pdfPosudek oponenta práce229,05 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
KOckova_O_p.pdfPrůběh obhajoby práce67,21 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/38389

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.