Název: Interní marketing ve vybraném podniku služeb
Další názvy: Internal marketing in the selected service company
Autoři: Rališová, Adéla
Vedoucí práce/školitel: Tlučhoř Jan, Ing. Ph.D.
Oponent: Mičík Michal, Ing. Ph.D.
Datum vydání: 2019
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/38402
Klíčová slova: marketing;interní;komunikace;zaměstnanci
Klíčová slova v dalším jazyce: marketing;internal;communication;employees
Abstrakt: Cílem bakalářské práce je shrnutí poznatků z prostředí interního marketingu společnosti ART Gastro s.r.o., zhodnocení současných komunikačních kanálů vybrané společnosti a navržení jejich řešení. V teoretické části jsou popsána teoretická východiska z oblasti interního marketingu.
Abstrakt v dalším jazyce: The aim of the bachelor thesis is to summarize the findings of the internal marketing environment of the company ART Gastro Ltd., to evaluate the current communication channels of the selected company and to propose their solutions. The theoretical part describes the theoretical background of internal marketing.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Ralisova, Adela - Interni marketing ve vybranem podniku sluzeb.pdfPlný text práce2,44 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Ralisova_Adela_v.pdfPosudek vedoucího práce222,27 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Ralisova_Adela_o.pdfPosudek oponenta práce224,69 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Ralisova_A_p.pdfPrůběh obhajoby práce68,46 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/38402

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.