Title: Interní marketing ve vybraném podniku služeb
Other Titles: Internal marketing in the selected service company
Authors: Rališová, Adéla
Advisor: Tlučhoř Jan, Ing. Ph.D.
Referee: Mičík Michal, Ing. Ph.D.
Issue Date: 2019
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/38402
Keywords: marketing;interní;komunikace;zaměstnanci
Keywords in different language: marketing;internal;communication;employees
Abstract: Cílem bakalářské práce je shrnutí poznatků z prostředí interního marketingu společnosti ART Gastro s.r.o., zhodnocení současných komunikačních kanálů vybrané společnosti a navržení jejich řešení. V teoretické části jsou popsána teoretická východiska z oblasti interního marketingu.
Abstract in different language: The aim of the bachelor thesis is to summarize the findings of the internal marketing environment of the company ART Gastro Ltd., to evaluate the current communication channels of the selected company and to propose their solutions. The theoretical part describes the theoretical background of internal marketing.
Rights: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
BP_Ralisova, Adela - Interni marketing ve vybranem podniku sluzeb.pdfPlný text práce2,44 MBAdobe PDFView/Open
Ralisova_Adela_v.pdfPosudek vedoucího práce222,27 kBAdobe PDFView/Open
Ralisova_Adela_o.pdfPosudek oponenta práce224,69 kBAdobe PDFView/Open
Ralisova_A_p.pdfPrůběh obhajoby práce68,46 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/38402

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.