Název: Analýza prodejních aktivit podniku
Další názvy: Analysis of the Sales Activities of the Company
Autoři: Kocáb, Milan
Vedoucí práce/školitel: Skálová Petra, Ing. Mgr. Ph.D.
Oponent: Taušl Procházková Petra, Doc. Ing. Ph.D.
Datum vydání: 2019
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/38837
Klíčová slova: prodej;marketing;marketingový mix;výzkum;swot;analýza
Klíčová slova v dalším jazyce: sales;marketing;marketing mix;research;swot;analysis
Abstrakt: Téma této bakalářské práce je "Analýza prodejních aktivit podniku". Téma bylo zvoleno na základě skutečnosti, že pro úspěšné fungování podniku na trhu je nutné správně realizovat a nastavit prodejní a marketingové aktivity. Teoretická část obsahuje charakterizaci hlavních pojmů týkajících se prodeje a marketingu společnosti, jeho koncepcí a plánování. Dále je teoreticky objasněn marketingový mix a jeho nástroje. V závěru této části je vysvětlena problematika analýzy okolí podniku. V praktické části je obsažena aplikace teoretických poznatků na podnik DOBROVSKÝ s.r.o. Jsou zde představeny prodejní aktivity společnosti, praktické užití marketingového mixu, provedený výzkum a analýzy okolí podniku. Z dotazníkového šetření a analýz okolí byla sestavena SWOT analýza, ze které vyplývaly návrhy na zlepšení.
Abstrakt v dalším jazyce: The theme of the bachelor thesis is "Analysis of the Sales Activities of the Company". The theme was chosen on the fact that for the successful operation of the company on the market is necessary to properly implement and set up sales and marketing activities. The theoretical part contains the characterization of the main terms related to the company's sales and marketing, its conception and planning. Furthermore, there are theoretically explained the marketing mix and its instruments. At the end of this part is explained the problems of analysis of the company environment. The practical part contains the application of theoretical knowledge on the company DOBROVSKÝ s.r.o. There are presented the sales activities of the company, the practical use of the marketing mix, the research, and analysis of the company environment. A SWOT analysis was compiled from the questionnaire survey and analysis of the company environment. Results of a SWOT analysis led to creating suggestions for improvement.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPM)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP Kocabu.pdfPlný text práce1,46 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
BP Kocabu VP.pdfPosudek vedoucího práce168,28 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
BP_Kocabu_OP.pdfPosudek oponenta práce234,72 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kocabu - prubeh obhajoby.pdfPrůběh obhajoby práce69,58 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/38837

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.