Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorMlnářík Pavel, Ing.
dc.contributor.authorStuchlá, Daniela
dc.contributor.refereeMičík Michal, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2019-6-7
dc.date.accessioned2020-08-24T11:41:07Z-
dc.date.available2018-10-23
dc.date.available2020-08-24T11:41:07Z-
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-4-18
dc.identifier79344
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/38984
dc.description.abstractPředložená bakalářská práce se zabývá tématem HR marketingu a jeho použití v konkrétní firmě. Hlavním cílem výzkumu je zhodnotit kariérní stránky firmy Škoda Transportation a.s. a vedlejším úkolem je sestavit personální marketingový mix na konkrétní nabízenou pozici v této společnosti. Práce je rozdělena na čtyři hlavní kapitoly. V první kapitole se vysvětluje a definuje pojem HR marketing. Dále se zde vysvětluje rozdělení tohoto marketingu na externí a interní. Další částí první kapitoly je personální marketingový mix, kde jsou vysvětleny jeho součásti a také komunikační mix v personalistice. Poslední podkapitolou první části jsou trendy v HR marketingu, které jsou zde popsány a vysvětleny. Druhou kapitolou práce je představení společnosti Škoda Transportation a.s. a návrh výzkumu. Zde je uveden scénář na testování pomocí oční kamery a výzkumné otázky na navazující hloubkový rozhovor s respondenty. Třetí kapitolou je návrh personálního marketingového mixu na konkrétní pozici. Součástí je také sestavení komunikačního mixu. Čtvrtá hlavní část obsahuje výstupy vyhodnocení testování pomocí oční kamery a výstupy z následného hloubkového rozhovoru.cs
dc.format72 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjecthr marketingcs
dc.subjectpersonální marketingcs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectpersonalistikacs
dc.subjecthrcs
dc.subjectkariérní stránkycs
dc.subjecteye-trackingcs
dc.titlePersonální marketingcs
dc.title.alternativeHR marketingen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis deals with the topic of the HR marketing and its use in a particular company. The main objective of the research is to evaluate the career page of Škoda Transportation a.s. and the secondary task is to put together a personnel marketing mix at a particular job position in that company. The thesis is divided into four main chapters. The first chapter explains and defines the term HR marketing. Next, the division of this marketing to external and internal is explained. The next part of this chapter is a personal marketing mix where its parts and communication mix in HR are explained. The last subchapter is trends in HR marketing, which are described and explained here. The second part of the thesis is the introduction of Škoda Transportation a.s. and research design. Here is a scenario for eye-tracking testing and research questions for a follow-up interview with respondents. The third chapter is a proposal of a personal marketing mix of a particular position. Part of this chapter is also a compilation of communication mix. The fourth chapter contains the results of the evaluation of the eye-tracking testing and the outputs of the follow-up interview.en
dc.subject.translatedhr marketingen
dc.subject.translatedpersonal marketingen
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedhuman resourcesen
dc.subject.translatedhren
dc.subject.translatedcareer pagesen
dc.subject.translatedeye-trackingen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP - Stuchla Daniela.pdfPlný text práce2,26 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Stuchla_Daniela_v.pdfPosudek vedoucího práce235,7 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Stuchla_Daniela_o.pdfPosudek oponenta práce225,82 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Stuchla_D_p.pdfPrůběh obhajoby práce93,76 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/38984

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.