Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorTlučhoř Jan, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorDuchoňová, Diana
dc.contributor.refereeVildová Eliška, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2019-6-4
dc.date.accessioned2020-08-24T11:41:22Z-
dc.date.available2018-10-23
dc.date.available2020-08-24T11:41:22Z-
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-4-23
dc.identifier79135
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/39017
dc.description.abstractPředložená diplomová práce je zaměřena spokojenost a loajalitu zákazníků společnosti PetCenter CZ s.r.o. Cílem práce je vypočtení spokojenosti a loajality zákazníků vybrané společnosti. První část práce charakterizuje klíčové pojmy a definice nutné k porozumění zkoumané oblasti, které jsou vymezeny na základě studia odborné literatury. Další část popisuje charakteristiku vybrané společnosti a její přístup ke spokojenosti a loajalitě zákazníků. Následně je spokojenost a loajalita zákazníků analyzována na základě marketingového výzkumu prováděného dotazníkovým šetřením. Na základě výsledků této analýzy jsou navržena patřičná opatření ke zvýšení spokojenosti a loajality zákazníků společnosti.cs
dc.format106 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=79135-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectspokojenostcs
dc.subjectloajalitacs
dc.subjectzákazníkcs
dc.titleAnalýza spokojenosti a loajality zákazníků vybrané společnostics
dc.title.alternativeAnalysis of customer satisfaction and loyalty of selected companyen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe submitted diploma thesis is focused on analysis of customer satisfaction and loyalty of the PetCenter CZ s.r.o. The aim of the thesis is to calculate customer satisfaction and loyalty of the selected company. The first part of the thesis characterizes the key concepts and definitions necessary for understanding the researched area which are defined on the basis of professional literature research. The following section describes the characteristics of the selected company and its approach to customer satisfaction and loyalty. Customer satisfaction and loyalty is based on the marketing research conducted by questionnaire. Based on the result of this analysis, appropriate measures are designed to increase customers' satisfaction and loyalty of the company.en
dc.subject.translatedsatisfactionen
dc.subject.translatedloyaltyen
dc.subject.translatedcustomeren
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KFU)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Duchonova.pdfPlný text práce3,12 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
DP_Duchonova_VP.pdfPosudek vedoucího práce233,41 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
DP_Duchonova_OP.pdfPosudek oponenta práce229,96 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
DP_Duchonova_0.pdfPrůběh obhajoby práce80,43 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/39017

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.