Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPetrtyl Jan, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorPolanský, Petr
dc.contributor.refereeMičík Michal, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2019-6-3
dc.date.accessioned2020-08-24T11:41:25Z-
dc.date.available2018-10-23
dc.date.available2020-08-24T11:41:25Z-
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-4-18
dc.identifier79212
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/39037
dc.description.abstractDiplomová práce je zaměřena na problematiku online marketingové strategie ve vztahu k personálnímu marketingu. Cílem práce je navržení marketingové kampaně v online prostředí pro akvizici nových zaměstnanců vybrané firmy. Kampaň je navržena na konkrétní pracovní pozici "Konzultant IT" kombinací různých forem online marketingových nástrojů, zahrnující PPC kampaně, sociální sítě a webovou prezentaci. Na základě poznatků vycházejících z teorie je navržena kampaň s využitím modelu "See Think Do Care". Jednotlivé marketingové a komunikační kanály jsou specifikovány a optimálně zasazeny do jednotlivých fází modelu. Součástí je vlastní výzkum, jehož cílem je zjistit u současných studentů a absolventů jejich očekávání z hlediska motivace v budoucím zaměstnání, na jehož základě jsou jednotlivé reklamy v různých fázích marketingové kampaně formovány. V úvodu je charakterizován vybraný podnik z hlediska svého portfolia a pozice na trhu a podrobně specifikována vybraná pracovní pozice. V práci jsou představeny současné trendy personálního marketingu v online prostředí. V závěru je marketingová kampaň shrnuta do navrhovaného rozpočtu, včetně predikovaných výsledků a doporučení autora.cs
dc.format123 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectonline marketingcs
dc.subjectpersonální marketingcs
dc.subjectmarketingová kampaňcs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectppc reklamacs
dc.subjectsociální sítěcs
dc.subjectstdccs
dc.titleNávrh online marketingové kampaně pro akvizici nových zaměstnanců vybrané organizacecs
dc.title.alternativeThe proposal of online marketing campaign to get a new employees for selected organizationen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe thesis is focused on the issue of creating an online marketing strategy in the area of personal marketing. The aim of the thesis is to design a marketing campaign in the online environment for the acquisition of new employees for the selected company. The campaign is designed for a specific IT Consultant position, and combines various forms of online marketing tools, including PPC campaigns, social networks, and web presence. Based on theoretical knowledge, the proposed campaign uses the "See Think Do Care" model. Individual marketing and communication channels are strategically integrated into the individual phases of the model. The marketing campaign also incorporates in-house research aimed at identifying the expectations of current students and graduatesand also their motivations for future employment. Based on this research, specifically targeted advertisements are formed at different stages of the marketing campaign. In the introduction, the selected company is characterized in terms of its portfolio and market position, and the target job position is specified in detail. The current trends in personal marketing in the online environment are considered. In conclusion, the marketing campaign is summarized, and included in a budget proposal, including predicted results and author's recommendations.en
dc.subject.translatedonline marketingen
dc.subject.translatedpersonal marketingen
dc.subject.translatedmarketing campaignen
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedppcen
dc.subject.translatedadvertisementen
dc.subject.translatedsocial sitesen
dc.subject.translatedstdcen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KFU)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bc. Petr Polansky_K17N0021K - Navrh online marketingove kampane pro akvizici novych zamestnancu vybrane organizace.pdfPlný text práce4,36 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
DP_Polansky_VP.PDFPosudek vedoucího práce228,56 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
DP_Polansky_OP.pdfPosudek oponenta práce243,12 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
DP_Polansky.pdfPrůběh obhajoby práce62,08 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/39037

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.