Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKocurová Marie, Doc. PaedDr. Ph.D.
dc.contributor.authorBíbová, Karolína
dc.date.accepted2019-6-13
dc.date.accessioned2020-08-24T11:43:23Z-
dc.date.available2018-6-15
dc.date.available2020-08-24T11:43:23Z-
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-3-27
dc.identifier77775
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/39258
dc.description.abstractBakalářské práce se zabývá počátečním vývojem pravolevé a prostorové orientace v předškolním věku. Je rozdělena do teoretické a praktické části. Kapitoly teoretické části vysvětlují základní pojmy, činitele, vývoj jak pravolevé, tak prostorové orientace. Dále se zabývají problémy, které mohou vzniknout nedostatečným rozvíjením této oblasti, aktivitami vhodnými pro rozvoj, obsažením pravolevé a prostorové orientace v kurikulárních dokumentech a spojitostí se školní zralostí. Cílem praktické části bylo zjistit, na jaké úrovni je zvolený vzorek dětí předškolního věku s pravolevou a prostorovou orientací, jaké jsou rozdíly mezi určenými věkovými skupinami, jak se děti zlepšily či zhoršily mezi dvěma časovými obdobími a jakým způsobem a jak často rozvíjejí učitelky s dětmi pravolevou a prostorovou orientaci.cs
dc.format54 s., III s. Přílohcs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=77775-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmateřská školacs
dc.subjectdětics
dc.subjectpředškolní věkcs
dc.subjectpravolevá orientacecs
dc.subjectprostorová orientacecs
dc.titlePočáteční vývoj pravolevé a prostorové orientace v předškolním věkucs
dc.title.alternativeInitial development of right-left and spatial orientation of children at pre-school ageen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programPředškolní a mimoškolní pedagogikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedBachelor thesis deals with initial development of right-left and spatial orientation of children at pre-school age. The thesis is divided into theoretical and practical part. The chapters of theoretical part explain basic terms, factors and development of right-left and spatial orientation, problems which could be caused by insufficient development of this domain, with activities appropriate for development of right-left and spatial orientation. Next chapters deal with curricular documents and their content and connection between school maturity and right-left and spatial orientation. The goal of practical part was to find out the level of right-left and spatial orientation of chosen sample of pre-school children, the difference between selected groups, how children improved or impair got worse 2 given periods of time and the ways of supporting of right-left and spatial orientation of children at nursery school.en
dc.subject.translatednursery schoolen
dc.subject.translatedchildrenen
dc.subject.translatedpre-school ageen
dc.subject.translatedright-left orientationen
dc.subject.translatedspatial orientationen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska_prace_Bibova_Karolina.pdfPlný text práce2,5 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Bibova VP.docPosudek vedoucího práce39,5 kBMicrosoft WordZobrazit/otevřít
Bibova OP.docxPosudek oponenta práce25,66 kBMicrosoft Word XMLZobrazit/otevřít
Bibova O018.pdfPrůběh obhajoby práce22,75 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/39258

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.