Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorEger Ludvík, Doc. PaedDr. CSc.
dc.contributor.authorČerná, Karolína
dc.contributor.refereePetrtyl Jan, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2019-6-3
dc.date.accessioned2020-08-24T11:43:45Z-
dc.date.available2018-10-23
dc.date.available2020-08-24T11:43:45Z-
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-4-23
dc.identifier78058
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/39291
dc.description.abstractDiplomová práce je zaměřena na testování webových stránek prostřednictvím vybraných metod (eye tracking, uživatelské testování použitelnosti) z pohledu uživatelské přívětivosti. Autorka se zabývá testováním webových stránek (konkrétně e-shopů se sportovním oblečením) z důvodu neustále rostoucího trendu nákupu na internetu. Hlavními výstupy práce je zhodnocení výsledků obou výzkumných metod - zpracování výstupů oční kamery a zpracování materiálů moderátora (výzkumníka) uživatelského testování použitelnosti. Dalším z výstupů je také vyhodnocení standardizovaných dotazníků SUPR-Q. Diplomová práce obsahuje zprávu z výzkumného šetření a následné návrhy na zlepšení použitelnosti a uživatelské přívětivosti vybraných sportovních webů.cs
dc.format105 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmarketing na internetucs
dc.subjectuživatelsky přívětivý webcs
dc.subjecttestování webůcs
dc.subjecttestování oční kameroucs
dc.subjectuživatelské testování použitelnostics
dc.titleTestování vybraných webů různými metodamics
dc.title.alternativeTesting of selected sites by different methodsen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe master thesis is focused on the testing of web pages by selected methods (eye tracking, usability testing by users) from the perspective of user-friendliness. The author deals with the testing of web pages (specifically sportswear e-shops) due to the constantly growing trend of Internet shopping. One of the main outputs of the work is the evaluation of the results from both research methods - from the data mediated by an eye tracking, and from materials of the researcher managing the usability testing by users. Another output is the assessment of the standardized questionnaires SUPR-Q. The thesis includes a research report and subsequently presents suggestions to improve the usability and the user-friendliness of selected sports web pages.en
dc.subject.translatedonline marketingen
dc.subject.translateduser-friendly web pageen
dc.subject.translatedtesting web pagesen
dc.subject.translatedeye trackingen
dc.subject.translatedusability testing by usersen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diplomova prace_Cerna Karolina.pdfPlný text práce4,98 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Cerna_Karolina_v.pdfPosudek vedoucího práce228,86 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Cerna_Karolina_O.pdfPosudek oponenta práce229,24 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Cerna_Karolina_p.pdfPrůběh obhajoby práce67,64 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/39291

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.