Název: Marketing management vybrané neziskové organizace pro zajištění udržitelného rozvoje
Další názvy: Marketing management of a selected non-profit organization to ensure sustainable development
Autoři: Křiváčková, Lucie
Vedoucí práce/školitel: Hommerová Dita, Ing. Ph.D., MBA
Oponent: Kunešová Hana, Ing. Ph.D.
Datum vydání: 2019
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/39301
Klíčová slova: nezisková organizace;nadace;anketa;swot;tows;ife;efe;ie;qspm;marketingový plán;nadace terezy maxové dětem.
Klíčová slova v dalším jazyce: nonprofit organization;foundation;survey;swot;tows;ife;efe;ie;qspm;marketing plan;tereza maxová foundation for children.
Abstrakt: Předložená práce je zaměřena na marketing management vybrané neziskové organizace směřující k udržitelnému rozvoji. Cílem této práce bylo navrhnout opatření směřující k udržitelnosti, čehož bylo dosaženo pomocí účelného a efektivního marketingového plánu. Marketingový plán obsahuje analýzu současné situace, doplňující anketu, výzkumy dárcovství a další externí a interní faktory. Na základě těchto dat byla poté sestavena SWOT analýza, která prezentuje silné a slabé stránky organizace, ale také možné příležitosti a hrozby, kterým by mohla čelit. V rámci marketingového plánu byly stanoveny cíle a strategie směřující k udržitelnému rozvoji nadace. Na základě zvolené strategie byly sestaveny akční programy, které prezentují konkrétní aktivity, včetně jejich časového a nákladového vyjádření.
Abstrakt v dalším jazyce: The presented work is focused on marketing management of a selected non-profit organization aimed at sustainable development. The aim of this work was to propose measures aimed for sustainability, which was achieved through an effective marketing plan. The marketing plan includes an analysis of the current situation, a supplementary poll, donation surveys and other external and internal factors. Based on this data, a SWOT analysis was then compiled, presenting the organization's strengths and weaknesses, as well as possible opportunities and threats it might face. Within the marketing plan, goals and strategies for sustainable foundation development have been set. Based on the chosen strategy, action programs were drawn up to present specific activities, including their time and cost statements.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diplomova_prace_Lucie_Krivackova.pdfPlný text práce2,57 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Krivackova_Lucie_v.pdfPosudek vedoucího práce227,89 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Krivackova_Lucie_o.pdfPosudek oponenta práce168,27 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Krivackova_Lucie_p.pdfPrůběh obhajoby práce88,79 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/39301

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.