Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorMičík Michal, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorFrnochová, Lucie
dc.contributor.refereeJaneček Petr, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2019-6-3
dc.date.accessioned2020-08-24T11:43:48Z-
dc.date.available2018-10-23
dc.date.available2020-08-24T11:43:48Z-
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-4-23
dc.identifier79243
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/39312
dc.description.abstractTématem této diplomové práce je "Marketing na Instagramu a vliv influencerů na nákupní chování mladých v ČR". Téma je aplikováno v prostředí českého trhu a českého influencer marketingu na Instagramu. V teoretické části práce jsou vysvětleny pojmy marketing na sociálních sítích, influencer a influencer marketing. Dále jsou charakterizovány generace mileniálů a generace Z. V empirické části práce je využito výzkumné metody dotazování pro získaní potřebných dat k analýze míry vlivu influencerů na mladé v ČR. Na závěr práce jsou zhodnoceny výsledky výzkumu a předložena doporučení spojené s lepším využitím potenciálu influencer marketingu na Instagramu.cs
dc.format79 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectonline marketingcs
dc.subjectmarketing na sociálních sítíchcs
dc.subjectinfluencer marketingcs
dc.subjectinstagramcs
dc.subjectmileniálovécs
dc.subjectgenerace zcs
dc.titleMarketing na Instagramu a vliv influencerů na nákupní chování mladých v ČRcs
dc.title.alternativeMarketing on Instagram and impact of influencers on purchasing behaviour of young generation in Czech Republicen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe topic of this diploma thesis is "Marketing on Instagram and impact of influencers on purchasing behaviour of young generations in Czech Republic". This topic is applied in the environment of the Czech market and Czech influencer marketing on Instagram. In the theoretical part of the paper are explained terms regarded to social networks, influencers and influencer marketing. At last but not at least there are characterised generation of millennials and generation Z. In empirical part of the thesis there is used research method of questioning to gain data for analysis of an extent of the influencers' impact on the young generations in Czech Republic. In the final part of the thesis there are presented results of the research. In context of gained information there are presented author's suggestions in order to increase efficacy of influencer marketing on Instagram.en
dc.subject.translatedonline marketingen
dc.subject.translatedsocial networks marketingen
dc.subject.translatedinfluencer marketingen
dc.subject.translatedinstagramen
dc.subject.translatedmillennialsen
dc.subject.translatedgeneration zen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Marketing_na_Instagramu_ a_vliv_influenceru_na nakupni_chovani_ mladych_v_CR_ Frnochova_Lucie.pdfPlný text práce1,95 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Frnochova_Lucie_v.pdfPosudek vedoucího práce230,47 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Frnochova_Lucie_o.pdfPosudek oponenta práce227,45 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Frnochova_Lucie_p.pdfPrůběh obhajoby práce70,18 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/39312

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.