Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorTaušl Procházková Petra, Doc. Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorHlaváč, Václav
dc.contributor.refereeMachová Kristýna, Ing.
dc.date.accepted2020-6-25
dc.date.accessioned2020-11-10T00:28:54Z-
dc.date.available2019-10-22
dc.date.available2020-11-10T00:28:54Z-
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-4-22
dc.identifier81763
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/39998
dc.description.abstractCílem překládané bakalářské práce je vytvořit podnikatelský plán pro zavedení nové služby na trh a také zhodnotit celý záměr. Teoretická část je věnována kategorii malých a středních podniků v České republice a posléze také tvorbě podnikatelského plánu. Praktická část popisuje proces získání podnikatelského nápadu mezigenerační aplikace NAPŘÍČ GENERACEMI. Nápad je dále rozvíjen a popisován formou Business Modelu Canvas. V rámci něj jsou detailně vysvětleny zákaznické segmenty, hodnotové nabídky, kanály, vztahy se zákazníky, zdroje výnosů, klíčové zdroje, klíčové činnosti, klíčová partnerství a struktura nákladů. V rámci podnikatelského plánu byla vytvořena také část prototypu aplikace. Podnikatelský plán je v závěru práce hodnocen s popisem rizik.cs
dc.format67 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=81763-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectaplikacecs
dc.subjectcanvas modelcs
dc.subjectmalý a střední podnikcs
dc.subjectmezigeneračnícs
dc.subjectpodnikatelský nápadcs
dc.subjectpodnikatelský pláncs
dc.subjectslužbacs
dc.titlePodnikatelský plán pro zavedení nového výrobku/služby na trhcs
dc.title.alternativeBusiness plan for the introduction of a new product/service on the marketen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe aim of this thesis is to create a business plan for implementation a new service on the market and also to evaluate such business plan. The theoretical part is focused on small and medium sized companies in the Czech Republic and on theoretical introduction into the business plan. The empirical part describes the process of getting an idea of intergenerational application THROUGH GENERATION. The idea is developed and described by using the form of Business Model Canvas. Within the model are explained in detail Customer Segments, Value Propositions, Channels, Customer Relationships, Revenue Streams, Key Resources, Key Activities, Key Partners and Cost Structure. A prototype of the application was also developer. At the end of the proposed business plan a list of risk factors and final evaluation is provided.en
dc.subject.translatedapplicationen
dc.subject.translatedcanvas modelen
dc.subject.translatedsmall and medium-sized enterprisesen
dc.subject.translatedintergenerationalen
dc.subject.translatedbusiness ideaen
dc.subject.translatedbusiness planen
dc.subject.translatedserviceen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPM)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Vaclav_Hlavac_2020.pdfPlný text práce2,53 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hlavac_Vaclav_v.pdfPosudek vedoucího práce224,76 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hlavac_Vaclav_o.pdfPosudek oponenta práce173,86 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hlavac - prubeh obhajoby.pdfPrůběh obhajoby práce55 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/39998

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.