Název: Vliv společenské odpovědnosti firem na nákupní rozhodování na trhu B2C
Další názvy: The Impact of Corporate Social Responsibility on B2C Market Decision Making
Autoři: Fryčová, Lucie
Vedoucí práce/školitel: Hommerová Dita, Ing. Ph.D., MBA
Oponent: Tlučhoř Jan, Ing. Ph.D.
Datum vydání: 2020
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/40101
Klíčová slova: společenská odpovědnost firem;nákupní rozhodování;trh b2c
Klíčová slova v dalším jazyce: corporate social responsibility;b2c market;buying decision
Abstrakt: Předložená práce je zaměřena na představení konceptu Společenské odpovědnosti firem a její vliv na nákupní rozhodování zákazníků na trhu B2C. První část práce obsahuje teoretický úvod do problematiky společenské odpovědnosti, trhu B2C a nákupního rozhodování. V praktické části práce ukazuje společensky odpovědné aktivity tří firem - Ikea, ČEZ a Bezobalu. Poté je práce věnována výzkumu pomocí dotazníkového šetření, které zjišťuje to, jestli mají zákazníci na trhu B2C povědomí o konceptu společenské odpovědnosti a jestli se při nákupu nechají ovlivnit tím, jestli je firma společensky odpovědná a do jaké míry k tomu přihlížejí. Hlavním výstupem práce jsou výsledky dotazníkového šetření, na jejichž základě je navrženo několik nových společensky odpovědných aktivit pro firmy Ikea, ČEZ a Bezobalu.
Abstrakt v dalším jazyce: This bachelors thesis is focused on the introduction of the concept of corporate social responsibility and its influence on the purchasing decisions of customers on the B2C market. The first part of the thesis contains a theoretical introduction to the issues of corporate social responsibility, B2C market and buying decision. The practical part shows socially responsible activities of three companies - Ikea, ČEZ and Bezobalu. Then the work is devoted to research by questionnaire survey, which determines whether customers in B2C market know the concept of corporate social rensponsibility and whether they are influenced by that the company is socially responsible and to what level they také it into account. The main outcome of this bachelors thesis are the results of a questionnaire survey. On their basis there are given several new socially responsible activities for companies Ikea, ČEZ and Bezobalu.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Frycova_Lucie_bakalarska prace_2019_plzen.pdfPlný text práce927,76 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Frycova_Lucie_v.pdfPosudek vedoucího práce225,85 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Frycova_Lucie_o.pdfPosudek oponenta práce223,43 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Frycova_p.pdfPrůběh obhajoby práce69,55 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/40101

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.