Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorMičík Michal, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorBendová, Magdalena
dc.contributor.refereeHommerová Dita, Ing. Ph.D., MBA
dc.date.accepted2020-6-26
dc.date.accessioned2020-11-10T00:29:17Z-
dc.date.available2019-10-22
dc.date.available2020-11-10T00:29:17Z-
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-5-11
dc.identifier82687
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/40113
dc.description.abstractTato bakalářská práce je zaměřena na nákupního chování spotřebitelů, zabývá se faktory, které ovlivňují spotřebitele při nákupním rozhodování. Zajímá se také o to, zda spotřebitelé znají a zároveň využívají kosmetické produkty s obsahem přírodních látek. A to konkrétně od značek Yves Rocher, Manufaktura a Ryor. Teoretická část se zabývá problematikou nákupního chování spotřebitelů, definicí spotřebitele, spotřebního chování, faktorů, které spotřebitele ovlivňují při nebo také nákupním rozhodovacím procesem. Praktická část se věnuje postojům nákupního chování v oblasti kosmetiky. K tomuto účelu je využito zkoumání pomocí dotazníkového šetření, následné vyhodnocení hypotéz a tvrzení a nakonec jsou zodpovězeny výzkumné otázky. Ke konci práce jsou navržena doporučení pro kosmetické značky Yves Rocher, Ryor a Manufakturu.cs
dc.format69 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=82687-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectnákupní chovánícs
dc.subjectspotřebitelcs
dc.subjectpřírodní kosmetikacs
dc.subjectyves rochercs
dc.subjectmanufakturacs
dc.subjectryorcs
dc.titleAnalýza nákupního chování spotřebitelů se zaměřením na vybraný segment produktůcs
dc.title.alternativeAnalysis of buying behaviour of consumers with the focus on a selected product segmenten
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis is focused on consumer buying behaviour. It deals with factors, which affect consumers during purchasing decisions. It analyzes whether consumers know and at the same time use cosmetic products contaning natural substances. And specifically from brands Yves Rocher, Manufaktura and Ryor. The theoretical part defines the basic conceps related to consumers buying behaviour , definition of consumer and faktors, which affect consumers and the definition of the decision-making prosecc. The practical part analyzes behaviour and attitudes in the field of cosmetics. A questionnaire is used in this section, then follows the evaluation of the hypotheses and statemments, then research questions are answered. The conclusion summarizes recommendations for cosmetic brands Yves Rocher, Manufaktura and Ryor.en
dc.subject.translatedbuying behaviouren
dc.subject.translatedconsumeren
dc.subject.translatedgreen cosmeticsen
dc.subject.translatedyves rocheren
dc.subject.translatedmanufakturaen
dc.subject.translatedryoren
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace - Bendova.pdfPlný text práce933,66 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Bendova_Magdalena_v.pdfPosudek vedoucího práce230,28 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Bendova_Magdalena_o.pdfPosudek oponenta práce226,57 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Bendova_p.pdfPrůběh obhajoby práce71,41 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/40113

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.