Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorTlučhoř Jan, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorDartová, Karolína
dc.contributor.refereeKunešová Hana, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2020-6-16
dc.date.accessioned2020-11-10T00:29:17Z-
dc.date.available2019-10-22
dc.date.available2020-11-10T00:29:17Z-
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-5-11
dc.identifier82698
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/40116
dc.description.abstractZoologické zahrady patří v současné době mezi jeden z nejvýznamnějších a nejnavštěvovanějších cílů cestovního ruchu. Každý subjekt, který chce na trhu uspět, musí věnovat alespoň minimální pozornost, čas a finance marketingovým aktivitám, aby o sobě zvýšil povědomí veřejnosti. Hlavním cílem této bakalářské práce je odhalit zásadní nedostatky marketingové komunikace Zoologické a botanické zahrady města Plzně. Dále porovnat nalezené aspekty s obdobnými subjekty a následně navrhnout nápravná opatření za účelem zvýšení efektivity aktivit marketingové komunikace vybrané zoologické zahrady.cs
dc.format84 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectzoologická zahradacs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectkomunikační mixcs
dc.titleAnalýza marketingových aktivit vybrané zoologické zahradycs
dc.title.alternativeAnalysis of marketing activities of a chosen zoological gardenen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedZoological gardens tend to be the most important and most visited tourist attractions. Every organization which wants to be successful must pay at least a little bit of attention, time, and money to marketing activities to raise public awareness. The main goal of this bachelor thesis is to reveal the essential failures in marketing communication of Zoological and Botanical Garden Pilsen. Furthermore, to compare the negative aspects with similar subjects of tourism and to suggest a possible solution for improvement to increase the efficiency of marketing communication activities of a chosen zoological garden.en
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedzoological gardenen
dc.subject.translatedmarketing communicationen
dc.subject.translatedcommunication mixen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace Dartova.pdfPlný text práce3,88 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Dartova_Karolina_v.pdfPosudek vedoucího práce224,41 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Dartova_Karolina_o.pdfPosudek oponenta práce166,92 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Dartova_p.pdfPrůběh obhajoby práce60,94 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/40116

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.