Název: Analýza marketingové komunikace se zaměřením na sociální sítě
Autoři: Halamová, Dominika
Vedoucí práce/školitel: Prantl David, Ing. Ph.D.
Oponent: Mičík Michal, Ing. Ph.D.
Datum vydání: 2020
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/40125
Klíčová slova: sociální sítě;marketingová komunikace;zoomsphere;erasmus club
Klíčová slova v dalším jazyce: social networks;marketing communication;zoomsphere;erasmus club
Abstrakt: Předložená bakalářské práce se zabývá marketingovou komunikací vybraných Erasmus clubů na sociálních sítích Facebook a Instagram. Teoretická část se zabývá pojmy jako marketing, marketing na internetu a marketingová komunikace. Také definuje sociální média, sociální sítě a analytické nástroje. V praktické části práce jsou nejprve popsány vybrané Erasmus cluby i s jejich nabídkou. Poté je provedena analýza marketingové komunikace obou organizací na vybraných sociálních sítích pomocí analytického nástroje ZoomSphere. Navazuje dotazníkové šetření prostřednictvím internetového dotazování. Cílem této části je sepsání návrhů a doporučení na zlepšení marketingové komunikace organizace na základě výstupů z provedené analýzy a dotazníkového šetření. Tyto návrhy jsou sepsány na závěr práce.
Abstrakt v dalším jazyce: The presented bachelor thesis is focused on marketing communication of selected Erasmus clubs on social networks Facebook and Instagram. The theoretical part deals with marketing, internet marketing and marketing communication. Also defines terms such as social media, social networks and analytics tools. In practical part are firstly the selected Erasmus clubs introduces with their offer. Then is done an analysis of the marketing communication of both organizations on selected social networks using the ZoomSphere analytical tool. Follows a questionnaire survey through internet survey. The aim of this part is to write proposals and recommendations for improving the marketing communication of the organization based on the outcomes of the analysis and questionnaire survey. These proposals are written at the end of the thesis.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Halamova_Dominika.pdfPlný text práce1,84 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Halamova_Dominika_v.pdfPosudek vedoucího práce213,83 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Halamova_Dominika_o.pdfPosudek oponenta práce230,5 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Halamova_p.pdfPrůběh obhajoby práce122,4 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/40125

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.