Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPrantl David, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorJakešová, Barbora
dc.contributor.refereeŠtumpf Petr, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2020-6-25
dc.date.accessioned2020-11-10T00:29:19Z-
dc.date.available2019-10-22
dc.date.available2020-11-10T00:29:19Z-
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-5-11
dc.identifier82734
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/40130
dc.description.abstractPředložená bakalářská práce se zabývá problematikou sociálních sítí a jejich využití v oblasti cestovního ruchu. Cílem práce bylo provedení analýzy prezentace vybraných subjektů cestovního ruchu na sociálních sítích za vybrané období a na základě této analýzy navrhnout doporučení, která pomohou zvýšit efektivitu prezentace cestovních kanceláří na sociálních sítích. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část, kdy teoretická část se zabývá zejména problematikou sociálních sítí, cestovního ruchu a oblastí marketingu.cs
dc.format79 s. (98677 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectsociální síťcs
dc.subjectinternetcs
dc.subjectvyužití sociálních sítícs
dc.subjectcestovní ruchcs
dc.subjectmarketingcs
dc.titleVyužití sociálních sítí v cestovním ruchucs
dc.title.alternativeThe use of social networks in the field of tourismen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe purpose of this bachelor thesis is to analyse the problematic of the social media and their application in the field of tourism. The aim of this document is to choose a set of travel agencies and analyse their presentation on several social networks on a predefined time period. Based on the analytic results, certain recommendations are made, with the aim of improving the effectiveness of the agency´s representation. The thesis is made up of two major parts, a theoretical base and a practical application. The theoretical section focuses on the relationship between social networks and marketing.en
dc.subject.translatedsocial networken
dc.subject.translatedinterneten
dc.subject.translatedthe use of social networksen
dc.subject.translatedtourismen
dc.subject.translatedmarketingen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Barbora_Jakesova_Vyuziti socialnich siti v cestovnim ruchu.pdfPlný text práce1,83 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Jakesova_Barbora_v.pdfPosudek vedoucího práce215,44 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Jakesova_Barbora_o.pdfPosudek oponenta práce120,83 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Jakesova_p.pdfPrůběh obhajoby práce131,21 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/40130

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.