Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorFajfrová Karolína, Ing.
dc.contributor.authorLafatová, Kateřina
dc.contributor.refereeŠtumpf Petr, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2020-6-17
dc.date.accessioned2020-11-10T00:29:20Z-
dc.date.available2019-10-22
dc.date.available2020-11-10T00:29:20Z-
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-5-11
dc.identifier82745
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/40137
dc.description.abstractHlavním cílem bakalářské práce je vytvořit návrhy na zefektivnění marketingového mixu podniku PopArt music café bar. Hlavního cíle je dosaženo pomocí několika dílčích, kterými jsou: detailní zpracování teoretické části ohledně marketingového mixu, teoretické zpracování analýzy prostředí a marketingového výzkumu, analýza prostředí podniku, analýza současného marketingového mixu podniku.cs
dc.format77 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectproduktcs
dc.subjectcenacs
dc.subjectdistribucecs
dc.subjectkomunikační mixcs
dc.subjectlidécs
dc.subjectkavárnacs
dc.subjectbarcs
dc.titleNávrhy na zefektivnění marketingového mixu ve vybraném podnikucs
dc.title.alternativeProposals to improve marketing mix in an enterpriseen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe main aim of the bachelor thesis is to create suggestions how to make the marketing mix of PopArt music café bar more effective. The main aim is achieved through several subsidiary aims, which are: the theoretical part which deals with the marketing mix in detail, the analysis of the business marketing and marketing research, and the analysis of current marketing mix of the bar.en
dc.subject.translatedmarketing mixen
dc.subject.translatedproducten
dc.subject.translatedpriceen
dc.subject.translateddistributionen
dc.subject.translatedcommunicative mixen
dc.subject.translatedpeopleen
dc.subject.translatedcaféen
dc.subject.translatedbaren
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace - Katerina Lafatova.pdfPlný text práce3,7 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Lafatova_Katerina_v.pdfPosudek vedoucího práce215,53 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Lafatova_Katerina_o.pdfPosudek oponenta práce122,22 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Lafatova_p.pdfPrůběh obhajoby práce76,93 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/40137

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.