Title: Návrhy na zefektivnění marketingového mixu ve vybraném podniku
Other Titles: Proposals to improve marketing mix in an enterprise
Authors: Lafatová, Kateřina
Advisor: Fajfrová Karolína, Ing.
Referee: Štumpf Petr, Ing. Ph.D.
Issue Date: 2020
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/40137
Keywords: marketingový mix;produkt;cena;distribuce;komunikační mix;lidé;kavárna;bar
Keywords in different language: marketing mix;product;price;distribution;communicative mix;people;café;bar
Abstract: Hlavním cílem bakalářské práce je vytvořit návrhy na zefektivnění marketingového mixu podniku PopArt music café bar. Hlavního cíle je dosaženo pomocí několika dílčích, kterými jsou: detailní zpracování teoretické části ohledně marketingového mixu, teoretické zpracování analýzy prostředí a marketingového výzkumu, analýza prostředí podniku, analýza současného marketingového mixu podniku.
Abstract in different language: The main aim of the bachelor thesis is to create suggestions how to make the marketing mix of PopArt music café bar more effective. The main aim is achieved through several subsidiary aims, which are: the theoretical part which deals with the marketing mix in detail, the analysis of the business marketing and marketing research, and the analysis of current marketing mix of the bar.
Rights: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bakalarska prace - Katerina Lafatova.pdfPlný text práce3,7 MBAdobe PDFView/Open
Lafatova_Katerina_v.pdfPosudek vedoucího práce215,53 kBAdobe PDFView/Open
Lafatova_Katerina_o.pdfPosudek oponenta práce122,22 kBAdobe PDFView/Open
Lafatova_p.pdfPrůběh obhajoby práce76,93 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/40137

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.