Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorZelenka Lenka, Ing.
dc.contributor.authorMalá, Eliška
dc.contributor.refereePrantl David, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2020-6-24
dc.date.accessioned2020-11-10T00:29:20Z-
dc.date.available2019-10-22
dc.date.available2020-11-10T00:29:20Z-
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-5-11
dc.identifier82754
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/40139
dc.description.abstractTato bakalářská práce je zaměřena na faktory, které ovlivňují nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu mobilního telefonu. Cílem práce bylo zjištění nejdůležitějších faktorů, které mají na nákup zásadní vliv. V teoretické části práce jsou vymezeny základní pojmy, které jsou klíčové pro pochopení problematiky rozhodovacího procesu. Pro zjištění hlavních faktorů byl proveden marketingový výzkum prostřednictvím dotazníkového šetření. Na základě finálních výsledků výzkumu byla formulována doporučení pro prodejce mobilních telefonů v kamenné prodejně a e-shopech.cs
dc.format62 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectspotřebitelcs
dc.subjectspotřební chovánícs
dc.subjectnákupní rozhodovací procescs
dc.subjectfaktory ovlivňující rozhodovací procescs
dc.subjectmobilní telefoncs
dc.subjectproduktcs
dc.titleFaktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného zboží či službycs
dc.title.alternativeFactors influencing consumer decision-making process when purchasing chosen goods or servicesen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis focuses on factors that influence customer's purchasing decision- making process while buying a mobile phone. The aim of the thesis was to find out the most important factors that significantly influence the purchase. The partial aim was to determine the role of brick- and- mortar shops these days and how the trend of showrooms is seen by the customers. In the theoretical part the basic concepts which are the crucial for understanding the problematic of the decision- making process are described. For finding the main factors marketing research was realized via a survey. Based on the final results of the research recommendation for mobile phone sellers in brick- and- mortar and shops were defined.en
dc.subject.translatedconsumeren
dc.subject.translatedconsumer behaviouren
dc.subject.translatedpurchasing decision-making processen
dc.subject.translatedfactors influencing decision- making processen
dc.subject.translatedshowroomen
dc.subject.translatede- shopen
dc.subject.translatedbrick- and- mortar shopen
dc.subject.translatedmobile phoneen
dc.subject.translatedproducten
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Mala_2020.pdfPlný text práce824,77 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Mala_Eliska_o.pdfPosudek oponenta práce211,55 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Mala_Eliska_v.pdfPosudek vedoucího práce227,84 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Mala_p.pdfPrůběh obhajoby práce41,52 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/40139

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.