Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorCimler Petr, Doc. Ing. CSc.
dc.contributor.authorJančík, Karel
dc.contributor.refereeKunešová Hana, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2020-6-18
dc.date.accessioned2020-11-10T00:29:42Z-
dc.date.available2019-10-22
dc.date.available2020-11-10T00:29:42Z-
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-5-11
dc.identifier82573
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/40234
dc.description.abstractDiplomová práce "Uplatnění marketingových nástrojů v maloobchodě" je zaměřena na analýzu marketingových nástrojů vybraných dvou maloobchodních řetězců, Tesco Stores ČR, a. s. a Kaufland. Teoretická část práce je zaměřena na představení jednotlivých pojmů, jako jsou marketing a marketingový mix maloobchodu. Praktická část se věnuje představení maloobchodních řetězců, včetně využívaných marketingových nástrojů, jejichž míra využití je následně zkoumána na základě postojů zákazníků, prostřednictvím marketingového výzkumu. V závěru práce jsou interpretovány výsledky, včetně návrhů ke zlepšení.cs
dc.format93 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmaloobchodcs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmarketingové nástrojecs
dc.subjectmarketing maloobchoducs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.titleUplatnění marketingových nástrojů v maloobchoděcs
dc.title.alternativeApplication of marketing tools in retailen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe master´s thesis "Application of marketing tools in retail" is focused on the analysis of marketing tools of selected two retail chains, Tesco Stores ČR, a.s. and Kaufland. The theoretical part of the thesis deals with the introduction of individual concepts, such as marketing and marketing mix of retailing. The practical part is devoted to the introduction of retail chains, including the marketing tools used in practice, their level of use which is further examined on the basis of customer attitudes, through marketing research. The conclusion of the thesis introduces the interpreted results, including suggestions for further improvement.en
dc.subject.translatedretailen
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedmarketing toolsen
dc.subject.translatedretail marketingen
dc.subject.translatedmarketing mixen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP - Karel Jancik.pdfPlný text práce2,53 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Jancik_Karel_v.pdfPosudek vedoucího práce158,88 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Jancik_Karel_o.pdfPosudek oponenta práce171,74 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Jancik_p.pdfPrůběh obhajoby práce37,33 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/40234

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.