Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Komzáková, Martina | |
dc.contributor.author | Soloviova, Anastasiia | |
dc.contributor.referee | Slavík, Jan | |
dc.date.accepted | 2012-08-29 | |
dc.date.accessioned | 2013-06-19T06:38:05Z | |
dc.date.available | 2011-06-13 | cs |
dc.date.available | 2013-06-19T06:38:05Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.date.submitted | 2012-07-14 | |
dc.identifier | 44626 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/4058 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá rozpracováním principu smyslového přepisu ve výtvarné výchově v multikulturním prostředí na základě programového článku "Smyslový přepis" ve Výtvarné výchově 2-3/09 autorů K.Dytrtová, J.Slavík. Autorka zrealizovala princip smyslového přepisu s představiteli pěti různých národností prostřednictvím výzkumu a analyzovala sebraná data na základě teze, kterou nabízí autoři K. Dytrtová a J. Slavík. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části: teoretickou a empirickou. Empirická část je věnována samotnému výzkumu a teoretická část je věnována autorům, jejich pracem a teoriím, které se týkají výzkumného problému. | cs |
dc.format | 39 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=44626 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | výtvarná výchova | cs |
dc.subject | smyslový přepis | cs |
dc.subject | multikulturní prostředí | cs |
dc.subject | přiřazení významu | cs |
dc.subject | semiotika | cs |
dc.subject | explicitní a implicitní paměť | cs |
dc.subject | denotace | cs |
dc.subject | exemplifikace | cs |
dc.title | Smyslový přepis v multikulturním kontextu | cs |
dc.title.alternative | Sensory transcript in a multicultural context | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.description.department | Katedra výtvarné kultury | cs |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | The bachalor work deals with elaboration a concept of sense perception in art education at multicultural environment on the background of programe articl " Sensory perception" K.Dytrtová, J.Slavík by , which was pubished in Art education 2-3/09 . Author of this work actualized a principle of sensory perception with five people of different nationalities by means of an experiment and made analysis according to thesis, which are offered by K.Dytyrtová andJ.Slavík. The Bachalor work is devided into two main chapters: theoretical and empirical parts. Emperical part is dedicated to an experiment by itself and practical part is dedicated to authors their works and theories , which are relate to research. | en |
dc.subject.translated | art education | en |
dc.subject.translated | sensory perception | en |
dc.subject.translated | multicultural environment | en |
dc.subject.translated | assigning of the meaning | en |
dc.subject.translated | semiotics | en |
dc.subject.translated | explicit and implicit memory | en |
dc.subject.translated | denotation | en |
dc.subject.translated | exemplification | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KVK) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Anastasia Soloviova BP.pdf | Plný text práce | 824,5 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Soloviova Anastasiia - posudek ved..pdf | Posudek vedoucího práce | 1,51 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Soloviova Anastasiia - posudek opon.pdf | Posudek oponenta práce | 2,16 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Soloviova Anastasiia - prubeh.pdf | Průběh obhajoby práce | 499,93 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/4058
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.