Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Jakoubková Budilová Lenka, Mgr. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Trkovská, Barbora | |
dc.contributor.referee | Hirt Tomáš, Mgr. Ph.D. | |
dc.date.accepted | 2020-6-25 | |
dc.date.accessioned | 2020-11-10T00:32:52Z | - |
dc.date.available | 2018-6-12 | |
dc.date.available | 2020-11-10T00:32:52Z | - |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.date.submitted | 2019-4-26 | |
dc.identifier | 77198 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/40826 | |
dc.description.abstract | Cílem práce je analyzovat koncept inkluze ve školství. Inkluze ve školství je začleňování hendikepovaných a vyloučených dětí do kolektivu běžné školy. Práce pohlíží na inkluzivní vzdělání dvěma způsoby. Zaprvé z odborného hlediska zkoumá, co je inkluze a uvádí nosné teorie a vytyčené cíle, čeho by inkluze měla dosáhnout. Za druhé, v praktické části ověřuje reálný pohled osob, které se v současné době pohybují v systému inkluzivního vzdělávání. | cs |
dc.format | 30 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | inkluze ve školství | cs |
dc.subject | segregace ve vzdělávání | cs |
dc.subject | speciální vzdělávání | cs |
dc.subject | heterogenita ve společnosti | cs |
dc.title | Téma: Inkluze ve školství | cs |
dc.title.alternative | Téma anglicky: Inclusion in schools | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta filozofická | cs |
dc.thesis.degree-program | Antropologie | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | The aim of the thesis is to analyze the concept of inclusion in school. Inclusion in school is the integration of disabled and excluded children into a common school collective. The thesis looks at inclusion in two ways. First, it explores what inclusion is and contains important theories and goals that inclusion should achieve. Second, in the practical part it verifies the real perspective of people who are currently in the inclusive education system. | en |
dc.subject.translated | inclusion in school | en |
dc.subject.translated | segregation in education | en |
dc.subject.translated | special education | en |
dc.subject.translated | heterogeneity in society | en |
Appears in Collections: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KSA) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
trkovskabar_bakalarskaprace.pdf | Plný text práce | 699,81 kB | Adobe PDF | View/Open |
Trkovska_posudek vedouciho.pdf | Posudek vedoucího práce | 1,06 MB | Adobe PDF | View/Open |
Trkovska_posudek oponenta.pdf | Posudek oponenta práce | 1,08 MB | Adobe PDF | View/Open |
Trkovska_prubeh obhajoby.pdf | Průběh obhajoby práce | 320,44 kB | Adobe PDF | View/Open |
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11025/40826
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.