Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorStraka Ondřej, Doc. Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorFricová, Simona
dc.contributor.refereeFlídr Miroslav, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2020-6-18
dc.date.accessioned2020-11-10T00:37:20Z-
dc.date.available2019-10-1
dc.date.available2020-11-10T00:37:20Z-
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-6-1
dc.identifier82344
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/41532
dc.description.abstractTématem této práce je analýza a testování tří vybraných estimačních metod pro dynamický odhad polohy vlaku za použití databáze tratě a senzorů, které jsou již většinou součástí vybavení vlaku. Výsledkem těchto metod je určení bodu či úseku na mapě trati, jenž je podle definovaného kritéria optimálním obrazem naměřené polohy. Zvoleny byly metody, které mají potenciální využití v automatizaci železniční dopravy pro dosažení nezávislosti na lokálním systému určování polohy. Analyzované metody jsou implementovány a testovány na simulovaných datech v prostředí MATLAB. Výsledky simulací jsou diskutovány spolu s návrhy na vylepšení nebo vymezením podmínek pro jejich využití.cs
dc.format54 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoenen
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=82344-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectodhad stavucs
dc.subjectfiltracecs
dc.subjectlokalizacecs
dc.subjectpřiřazení na mapucs
dc.titleOdhad polohy vlaku s využitím mapycs
dc.title.alternativeMap-based Train Positioningen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta aplikovaných vědcs
dc.thesis.degree-programAplikované vědy a informatikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe thesis topic is the analysis and testing of three chosen methods for the train position dynamic estimation with the usage of track database and sensors, that are usually a part of the standard train equipment. The result of these methods is matching of the measured position to the track database according to a chosen criterion. The chosen methods have the potential utilization in the automation of rail transportation for achieving independence on a local positioning system. The analyzed methods are implemented and tested on simulated data in MATLAB. The simulation results are discussed together with the proposed improvements and delimitation of the usage area.en
dc.subject.translatedstate estimationen
dc.subject.translatedfiltrationen
dc.subject.translatedlocalizationen
dc.subject.translatedmap matchingen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KKY)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
SFricovaDP.pdfPlný text práce1,49 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
fricova-v.pdfPosudek vedoucího práce675,78 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
fricova-o.pdfPosudek oponenta práce894,58 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
fricova-p.pdfPrůběh obhajoby práce460,05 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/41532

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.