Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPlíhalová Monika, Mgr.
dc.contributor.authorKreysová, Aneta
dc.contributor.refereeKomzáková Martina, PhDr. Ph.D.
dc.date.accepted2020-9-10
dc.date.accessioned2020-11-10T00:38:19Z-
dc.date.available2019-5-7
dc.date.available2020-11-10T00:38:19Z-
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-7-3
dc.identifier81691
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/41684
dc.description.abstractCílem bakalářské práce je ověřit přínos experimentu a výtvarné hry ve školním prostředí. V teoretické části jsou vymezeny důležité pojmy - výtvarná výchova, explorační a hrové činnosti, hra, tvořivost, tvořivé vyučování. Teoretické poznatky jsou využity při plánování a realizaci praktické části. V praktické části jsem navrhla pět výtvarných úkolů, jejichž zadání jsem uzpůsobila třem různým věkovým kategoriím. Porovnávala jsem přístup žáků 1. stupně, 2. stupně základní školy a gymnázia k plnění zadaných úkolů. Všechny výtvarné úkoly jsou hravého a experimentálního charakteru a vychází z některých uměleckých přístupů 20. a 21. století.cs
dc.format81 s. (147 152 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectexperimentcs
dc.subjectvýtvarná hracs
dc.subjecttvořivostcs
dc.subjectvýtvarné činnostics
dc.subjectzadání výtvarného úkolucs
dc.subjectdidaktická transformace učivacs
dc.titleExperiment a výtvarná hracs
dc.title.alternativeExperiment and fine gameen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe goal of this thesis is to find out the contribution of experiments and art games in the scholastic environment. The theoretical part ist focused on definition of key words, which are fundamental for the practical part, such as art (lesson), exploratory and playing activities, game, creativity, creative teaching. The practical part comprises five designed art tasks for three different age groups. I compared the attitudes of pupils from primary education, lower secondary education and grammar schools to realizing the art tasks. All the art tasks are designed as experiments and art games and they are inspired by some art approaches from the 20th and the 21th centuries.en
dc.subject.translatedexperimenten
dc.subject.translatedart gamesen
dc.subject.translatedcreativityen
dc.subject.translatedart activitiesen
dc.subject.translatedassignement of art tasken
dc.subject.translateddidactic transformation of contenten
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KVK)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
KP_Aneta Kreysova_2020_ZCU Plzen.pdfPlný text práce3,52 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
scan_prubeh obhajoby_Kreysova Aneta.pdfPrůběh obhajoby práce233,06 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kreysova_posudek_V_Plihalova.pdfPosudek vedoucího práce1,24 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kreysova_posudek_O_Komzakova.pdfPosudek oponenta práce1,04 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/41684

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.