Název: Možnosti podnikání formou franchizingu
Další názvy: Business opportunities through franchising
Autoři: Kotěšovec, Václav
Vedoucí práce/školitel: Králová, Lenka
Oponent: Tlučhoř, Jan
Datum vydání: 2012
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/4315
Klíčová slova: franchising;franchisor;franchisant;master franchising;franchisingová smlouva;provozní příručka
Klíčová slova v dalším jazyce: franchising;franchisor;franchisant;master franchising;franchise contract;operation handbook
Abstrakt: Předložená práce je zaměřena na celkový popis franchisingu a možností jeho využití v podnikání. Rozvoj tohoto obchodního stylu je celosvětově velmi intenzivní a podnikání formou franchisingu se rychle rozšiřuje i v České republice. První část bakalářské práce je věnována popisu základního fungování franchisingu, definicím pojmů a teorii z oblasti franchisingu. V praktické části je představen český franchisingový řetězec Švejk restaurant. Popsány jsou základní myšlenky a pravidla fungování tohoto konceptu včetně zhodnocení stávající provozní příručky. V závěrečné části jsou představeny návrhy na možnost rozšíření značky Švejk restaurant na ruský trh, návrh pro vylepšení kontrolních mechanismů při prověřování stávajících provozoven a několik návrhů v rámci marketingového mixu.
Abstrakt v dalším jazyce: This work deals with the overall describtion of franchising and opportunities how to use it in business. The development of this business is very intensive in all the world and the enterprising in the form of franchising spreads very quickly in the Czech Republik, too. The first part of my bachelor thesis focuses on the describtion of the basic functions of franchising, definitions of words and expressions and the theory of franchising. In the practical part, there is an introduction to the Czech franchising chain of Švejk restaurant. You can find the describtion of basic thougts and function rules of this concept, including the evaluation of the common operation handbook.In the last part, there are introduced some suggestions of possibilities to spread the trademark Švejk restaurant to the Russian market,a few proposals how to improve the control mechanisms while the common premises are prooved and as well as some ideas in a marketing mix.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPM)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace Kotesovec.pdfPlný text práce6,57 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kotesovec v.pdfPosudek vedoucího práce273,9 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kotesovec o.pdfPosudek oponenta práce293,42 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kotesovec ob.pdfPrůběh obhajoby práce236,1 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/4315

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.