Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKalvas František, PhDr. Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorHulešová, Karolína
dc.contributor.refereeJeřábek Hynek, Prof. PhDr. CSc.
dc.date.accepted2021-6-21
dc.date.accessioned2021-06-25T12:31:17Z-
dc.date.available2020-10-5
dc.date.available2021-06-25T12:31:17Z-
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-4-30
dc.identifier85754
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/43919
dc.description.abstractTéma mé bakalářské práce jsou vysokoškolští studenti a studentská hnutí. Vycházela jsem z disertační práce Jiřiny Šiklové Stoupenci proměn. Autorka se v ní zaměřila na vysokoškolské studenty a studentská hnutí v 60. letech. Využila jsem názorů a obav, které v práci autorka zmiňuje a pokusila jsem se je aplikovat na dnešní dobu. Autorka se obávala, že v budoucnu dojde k tomu, že ve studentech nebude podporována samostatnost, individualita a kritické myšlení. Dále se obávala, že budoucnost vysokých škol je nejistá a že se jejich podoba v následujících změní. Hlavním cílem mé práce tedy je pokusit se zjistit, zda se obavy Jiřiny Šiklové potvrdily nebo zda se situace změnila k lepšímu. Jako metodu sběru dat jsem využila on-line dotazníkové šetření. Celkem se výzkumu účastnilo 324 respondentů. Následně jsem data analyzovala pomocí statistické analýzy dat. Výsledky výzkumu ukazují, že se obavy Jiřiny Šiklové z práce Stoupenci proměn nepotvrdily. Studenti se domnívají, že rozvoj jejich individuality, kritického myšlení a samostatnosti je na vysokých školách podporován. Také si myslí, že současná situace na vysokých školách je adekvátní.cs
dc.format48 s. (71 786 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=85754-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectindividualitacs
dc.subjectkritické myšlenícs
dc.subjectsamostatnostcs
dc.subjectstoupenci proměncs
dc.subjectstudentská hnutícs
dc.subjectvysokoškolští studenti.cs
dc.titleSrovnání výsledků výzkumu studentských hnutí Jiřiny Šiklové se současným stavemcs
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta filozofickács
dc.thesis.degree-programSociologiecs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe topic of my bachelor thesis are university students and student movements. I was based on the dissertation of Jiřina Šiklová. The author focused on university students and student movements in the 1960s. I used the opinions and concerns that the author mentions in her work and tried to apply them to the present. The author feared that in the future, students would not be supported by independence, individuality and critical thinking. She also feared that the future of universities was uncertain and that their appearance would change in the following. The main goal of my work is to try find out whether Jiřina Šiklová's concerns have been confirmed or whether the situation has changed for the better. I used an online questionnaire survey as a method of data collection. A total of 324 respondents participated in the research. Then I analyzed the data using statistical data analysis. The results of the research show that Jiřina Šiklová's concerns in the work Stoupenci proměn have not been confirmed. Students believe that the development of their individuality, critical thinking and independence is encouraged at universities. They also think that the current situation at universities is adequate.en
dc.subject.translatedindividualityen
dc.subject.translatedcritical thinkingen
dc.subject.translatedindependenceen
dc.subject.translatedstoupenci proměnen
dc.subject.translatedstudent movementsen
dc.subject.translateduniversity students.en
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KSS)



Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/43919

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.