Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorTlučhoř Jan, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorSamcová, Ilona
dc.contributor.refereeSadílek Tomáš, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2021-6-23
dc.date.accessioned2021-06-25T12:36:24Z-
dc.date.available2020-10-23
dc.date.available2021-06-25T12:36:24Z-
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-5-10
dc.identifier85981
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/44654
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá problematikou řešení stížností v konkrétním subjektu. Hlavním cílem diplomové práce je zjištění, jak probíhá řešení stížností v dané společnosti, s čímž souvisí také otázka kvality poskytovaných služeb a celkové spokojenosti zákazníků společnosti. První část práce obsahuje charakteristiku klíčových pojmů a definic na základě prováděných rešerší v odborné literatuře. Následuje část práce věnující se popisu dané společnosti a analýze jejího přístupu k řešení stížností zákazníků. Následuje zjištění míry kvality poskytovaných služeb a míry celkové spokojenosti zákazníků na základě marketingového výzkumu realizovaného prostřednictvím dotazníkového šetření. Zjištěné výsledky z provedené analýzy a marketingového výzkumu jsou využity k navržení opatření, které vedou ke zvýšení spokojenosti zákazníků a kvality poskytovaných služeb.cs
dc.format96 s. (167 541 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectstížnostcs
dc.subjectochrana spotřebitelecs
dc.subjectspokojenostcs
dc.subjectkvalitacs
dc.titleŘešení stížností v konkrétním subjektucs
dc.title.alternativeSolving of complaints in a chosen subjecten
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe diploma thesis deals with complains solving in a specific subject. The main goal of the diploma thesis is to find out how complaints are resolved in a given company, with the following specific question of the quality of provided services and the overall satisfaction of the company's customers. The first part of the thesis contains the characteristics of key terms and definitions based on searches in the literature. The following is a part of the work devoted to the description of the company and the analysis of its approach to resolving customer complaints. It consists of determining the level of quality of provided services and the level of overall customer satisfaction on the basis of marketing research carried out through a questionnaire survey. The results obtained from analyzes and marketing research are useful for designing measures that lead to increased customer satisfaction and the quality of provides services.en
dc.subject.translatedcomplainten
dc.subject.translatedconsumer rightsen
dc.subject.translatedsatisfactionen
dc.subject.translatedqualityen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KFU)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diplomova prace_Ilona Samcova.pdfPlný text práce1,86 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
DP_Samcova_VP.pdfPosudek vedoucího práce131,51 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
DP_Samcova_OP.pdfPosudek oponenta práce157,91 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
DP_Samcova.pdfPrůběh obhajoby práce160,03 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/44654

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.