Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKubíková Kateřina, Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorMrázková, Pavla
dc.contributor.refereeBoháčová Aneta, Mgr.
dc.date.accepted2021-6-18
dc.date.accessioned2021-06-25T12:36:52Z-
dc.date.available2020-6-22
dc.date.available2021-06-25T12:36:52Z-
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-4-28
dc.identifier84577
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/44715
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá psychohygienou učitele na 1. stupni. V teoretické části se dostaneme přes problematiku stresorů, stresu, syndromu vyhoření až k významu psychohygieny. Protože tato část platí nejen pro učitele, ale i pro celou populaci, je její závěr věnován specifikům učitelské profese a učitelům na 1. stupni. V praktické části zkoumáme aktuálnost a možnosti využití psychohygieny učiteli při prevenci syndromu vyhoření a boji s ním. Následuje komparace výsledků a celkové shrnutí.cs
dc.format90 s. (163 153 znaků), VIII s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectstresorcs
dc.subjectstrescs
dc.subjectsyndrom vyhořenícs
dc.subjectpsychohygienacs
dc.subjectučitelcs
dc.subjectkvalitativní výzkumcs
dc.titlePsychohygiena učitele 1. stupněcs
dc.title.alternativeTeacher's psychohygiene at primary schoolen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe diploma thesis deals with the psychohygiene of a teacher at the first level. In the theoretical part we get through the issue of stressors, stress, burnout syndrome to the importance of psychohygiene. As this part applies not only to teachers, but also to the entire population, its conclusion is devoted to the specifics of the teaching profession and teachers at the first level. In the practical part we examine the topicality and possibilities of using psychohygiene of the teachers in the prevention of burnout syndrome and the fight against it. The following is a comparison of the results and an overall summary.en
dc.subject.translatedstressoren
dc.subject.translatedstressen
dc.subject.translatedburnout syndromeen
dc.subject.translatedpsychohygieneen
dc.subject.translatedteacheren
dc.subject.translatedqualitative researchen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KPS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
PSYCHOHYGIENA UCITELE NA 1. STUPNI.pdfPlný text práce724,09 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Mrazkova-Pavla_vedouci.pdfPosudek vedoucího práce733,71 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Mrazkova-Pavla_oponent.pdfPosudek oponenta práce952,62 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Mrazkova-Pavla_obhajoba.pdfPrůběh obhajoby práce217,9 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/44715

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.