Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorCimler Petr, Doc. Ing. CSc.
dc.contributor.authorLe, Quynh Anh
dc.contributor.refereeKunešová Hana, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2021-9-6
dc.date.accessioned2021-09-06T22:15:18Z-
dc.date.available2020-10-23
dc.date.available2021-09-06T22:15:18Z-
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-8-21
dc.identifier86107
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/45106
dc.description.abstractCílem předložené bakalářské práce na téma "Podnikání vybrané firmy" je charakterizovat základní pojmy z oblasti podnikání, maloobchodního prodeje a marketingu, ty následně aplikovat na zvolené firmě a na základě výstupů marketingových analýz doporučit vhodné návrhy, které by přispěli na zlepšení její činnosti. Práce začíná definováním základních pojmů v teoretické části. Na ni navazuje část praktická, jež nejprve představí zvolenou firmu a následně na ni aplikuje poznatky z teoretické části, konkrétně se jedná o kamennou maloobchodní prodejnu Minimarket Tomáš. Pro účely práce jsou zvoleny dvě marketingové analýzy: SWOT analýza a Porterův model pěti sil, na základě jejichž výsledků jsou předložena doporučení a návrhy na zlepšení.cs
dc.format75 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=86107-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectpodnikánícs
dc.subjectmaloobchodcs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectswot analýzacs
dc.subjectporterův model pěti silcs
dc.titlePodnikání vybrané firmycs
dc.title.alternativeBusiness activities of a selected companyen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe objectives of the presented bachelor's thesis with a subject of "Business activities of a selected company" is to define basic concepts of enterpreneurship, retailing and marketing, apply them on a selected company and put forward proposals and recommendations for improvement based on outputs from marketing analyses. The thesis begins with defining of basic concepts in the theoretical part. Followed by practical part, which first introduces the selected company and then applies knowledge gained from the theoretical part on it, in this case the selected company is a retail store called Minimarket Tomáš. Two marketing analyses were chosen for the purpose of this thesis: SWOT analysis and Porter's five forces model. Outputs from these analyses are used for formulating recommendations and proposals which could help improve the company's business activities.en
dc.subject.translatedenterpreneurshipen
dc.subject.translatedretailen
dc.subject.translatedmarketing mixen
dc.subject.translatedswot analysisen
dc.subject.translatedporter's five forces modelen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Quynh_Anh_Le.pdfPlný text práce2,58 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Le_Quynh Anh_v.pdfPosudek vedoucího práce120,87 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Le_Quynh_Anh_o.pdfPosudek oponenta práce126,91 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Le_Quynh_Anh_p.pdfPrůběh obhajoby práce55,31 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/45106

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.