Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorKubíková Kateřina, Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorŠafková, Lucie
dc.contributor.refereeHoleček Václav, PhDr. Ph.D.
dc.date.accepted2021-9-3
dc.date.accessioned2021-09-06T22:15:26Z-
dc.date.available2020-6-11
dc.date.available2021-09-06T22:15:26Z-
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-6-30
dc.identifier84459
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/45113
dc.description.abstractTématem bakalářské práce je problematika komunikace mezi učitelem, rodičem a dítětem. Je rozdělena do dvou částí. Teoretická část se zabývá definicí komunikace, popisuje její druhy a chyby jichž se dopouštíme jak ve vztahu učitel - rodič, tak i ve vztahu učitel - žák. V této části také uvádíme znaky správné a efektivní komunikace. V praktické části se věnujeme výzkumu, který byl proveden dotazníkovou metodou v jedné mateřské škole. Cílem bylo zjistit, do jaké míry učitelky v této mateřské škole v komunikaci chybují. Výsledky jsou zpracovány pomocí grafů a krátkého slovního hodnocení.cs
dc.format65 s. (71 068 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectkomunikacecs
dc.subjectmateřská školacs
dc.subjectučitelcs
dc.subjectrodičecs
dc.subjectdítěcs
dc.subjectrodinacs
dc.titleKomunikační dovednosti učitele v MŠcs
dc.title.alternativeCommunication skills of a kindergarten teacheren
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programPředškolní a mimoškolní pedagogikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe topic of this Bachelor Thesis is the issue of communication between teacher, parent and child. It is divided into two parts. The theoretical one deals with the definition of communication, describes its types and its mistakes, which we make both in the teacher - parent relationship and also in the teacher - student relationship. In this part we also present the signs of correct and effective communication. The practical part is focused on research, which was conducted by using the questionnaire method in a kindergarten. The aim of this was to find out the extent to which the teachers in this kindergarten make mistakes in communication. The results are processed using graphs and a short verbal evaluation.en
dc.subject.translatedcommunicationen
dc.subject.translatedkindergartenen
dc.subject.translatedteacheren
dc.subject.translatedparentsen
dc.subject.translatedchilden
dc.subject.translatedfamilyen
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
BP Safkova.pdfPlný text práce1,17 MBAdobe PDFView/Open
Safkova_vedouci.pdfPosudek vedoucího práce709,93 kBAdobe PDFView/Open
Safkova_oponent.pdfPosudek oponenta práce906,33 kBAdobe PDFView/Open
Safkova_obhajoba.pdfPrůběh obhajoby práce222,33 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/45113

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.